«ددپول و وولورین» آماده رقابت در جوایز اسکار: جکمن در نقش مکمل

«ددپول و وولورین» از کمپانی مارول، به دنبال موفقیت در فصل جوایز با نامزدی‌های گلدن گلوب، اسکار، و دیگر مراسم معتبر است.

به گزارش سینما شارپ، استودیوی مارول با فیلم «ددپول و وولورین» در پی افزودن جوایز به درآمد باکس آفیس چشمگیر خود در فصل جوایز امسال است.

در تلاش برای تکرار موفقیت نسخه اصلی ۲۰۱۶، دیزنی قصد دارد فیلم چندجهانی رایان رینولدز و هیو جکمن را به رقابت در گروه‌های مهم جوایز مختلف برساند. فیلم میلیارد دلاری تابستانی شاون لوی برای جوایز گلدن گلوب در بخش کمدی ارسال خواهد شد، جایی که بازی رینولدز به عنوان وید ویلسون (معروف به ددپول) برای یکی از شش جایگاه بازیگر (کمدی یا موزیکال) رقابت می‌کند. در یک حرکت غافلگیرکننده، نقش جکمن به عنوان لوگان (معروف به وولورین) در بخش‌های بازیگر نقش مکمل در تمام مراسم‌های معتبر، از جمله گلدن گلوب، جوایز صنف بازیگران، منتقدین و حتی اسکار، قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، این فیلم تقریباً به‌طور قطع جایگاهی در بخش دستاوردهای سینمایی و باکس آفیس گلدن گلوب خواهد داشت. این بخش که سال گذشته معرفی شد، به موفق‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم‌های سال اختصاص دارد. سال گذشته، این جایزه به فیلم «باربی» از گرتا گرویگ رسید که نامزد هشت جایزه اسکار شد، از جمله بهترین فیلم.

فیلم «ددپول و وولورین» همچنین به دنبال نامزدی در بخش‌های فنی اسکار مانند طراحی صحنه، صدا و جلوه‌های بصری است.

نسخه اصلی «ددپول» (۲۰۱۶) به کارگردانی تیم میلر، اولین کارگردان، هم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و هم در باکس آفیس موفق بود و بیش از ۷۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان درآمد کسب کرد. این فیلم همچنین رکورد بیشترین درآمد فیلم‌های رده‌بندی R را تا آن زمان داشت، که البته بعدها توسط آخرین ورودی ددپول شکسته شد.

رینولدز، برنده دو جایزه امی برای سریال «Welcome to Wrexham» از شبکه FX، یکی از ستارگان پرفروش هالیوود است. او علاوه بر بازی در «ددپول و وولورین»، این فیلم را با همکاری شاون لوی، کوین فایگی و لورن شولر دانر تهیه کرده است. او همچنین با ریت ریس، پاول ورنیک و زب ولز فیلمنامه فیلم را نوشته است.

جکمن، یکی از موفق‌ترین بازیگران نسل خود، با جوایزی از جمله تونی، امی، گلدن گلوب و نامزدی اسکار، رزومه برجسته‌ای دارد. در حالی که فیلم‌های ابرقهرمانی به‌ندرت در اسکار به موفقیت می‌رسند، اما گلدن گلوب و رای‌دهندگان صنف بازیگران سابقه نامزدی ژانرهای مختلف را دارند.

فیلم «ددپول و وولورین» همچنین شامل بازیگرانی چون اما کورین، مورنا باکارین، راب دیلینی، لزلی اوگامس، آرون استنفورد و متیو مک‌فیدن است. این فیلم همچنین از حضور ستارگانی مانند کریس ایوانز، وسلی اسنایپس، جنیفر گارنر و چنینگ تیتوم بهره می‌برد. این تابستان، فیلم مارول از مرز ۱ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرد و فیلم موفق «جوکر» (۲۰۱۹) را پشت سر گذاشت.

«ددپول و وولورین» از اول اکتبر در پلتفرم‌های دیجیتال از جمله پرایم ویدئو و اپل تی‌وی+ منتشر می‌شود و نسخه بلوری و DVD آن در ۲۲ اکتبر عرضه خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل