هیجان جیمز مک‌آووی برای کارگردانی اولین فیلم خود

جیمز مک‌آووی در حال آماده‌سازی برای اولین تجربه کارگردانی خود با فیلم «California Schemin’» است، در حالی که در سینماها با فیلم «Speak No Evil» حضور دارد.

به گزارش سینما شارپ، جیمز مک‌آووی که هم‌اکنون در فیلم Speak No Evil در سینماها به ایفای نقش می‌پردازد، در حال آماده‌سازی برای اولین تجربه کارگردانی خود با فیلم California Schemin’ است.

مک‌آووی درباره پیشرفت کار گفت: «همه‌چیز در حال پیشرفت است. روی فیلمنامه کار می‌کنیم، بازیگران را انتخاب می‌کنیم و کم‌کم تیم خود را می‌سازیم، که این همان کاری است که باید انجام دهیم.»

فیلم California Schemin’ بر اساس داستان واقعی دو دوست اسکاتلندی، گاوین بین و بیلی بوید ساخته شده است که با ادعای دروغین خود را به عنوان یک زوج رپر از کالیفرنیا، به نام Silibil N’ Brains، معرفی کردند. این ماجرا بر اساس زندگی‌نامه بین است.

علاوه بر کارگردانی، مک‌آووی قرار است نقش مکمل در این فیلم داشته باشد و شیمس مک‌لین راس و ساموئل باتملی در نقش‌های اصلی ظاهر شوند. فیلمنامه توسط آرچی تامسون و الین گریسی اقتباس شده است و تهیه‌کنندگان فیلم شامل گای جی. لوثان از Ransom Films و دنی پیج از Homefront Productions هستند. استیون کلیهر و سوفی گرین از Bankside Films به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور دارند. این پروژه پیش‌فروش به استودیوکانال برای انگلستان، ایرلند و بازارهای بین‌المللی شده است.

مک‌آووی پیش‌تر به THR گفته بود که California Schemin’ “مناسب‌ترین پروژه” برای اوست. او اضافه کرد: «همیشه خواسته‌ام داستان‌هایی درباره افرادی از طبقات کارگری که فرصت‌هایی مثل دیگران ندارند، روایت کنم. این فیلم فرصتی برای بیان این داستان‌ها و در عین حال سرگرم‌کردن و غافلگیر کردن مخاطب است.»

در فیلم Speak No Evil، مک‌آووی به نقش‌های منفی که قبلاً در فیلم‌های Split و Glass بازی کرده بود، بازمی‌گردد. او در این فیلم نقش پدی، دکتری که به کشاورزی رو آورده، را بازی می‌کند. این فیلم تاکنون ۴۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است و امتیاز ۸۳ درصدی در Rotten Tomatoes دارد.

مک‌آووی درباره نقشش گفت که پیچیدگی‌های شخصیت و تضادهای موجود در فیلم او را به این نقش جذب کرد. همچنین به جذابیت تضادهای بین شخصیت‌های آمریکایی و انگلیسی و اختلافات بین زندگی شهری و روستایی در فیلم اشاره کرد.

درباره تجربه کارگردانی خود، مک‌آووی گفت: «این یک دنیای کاملاً جدید برای من است. این مرحله از آماده‌سازی کاملاً برایم هیجان‌انگیز است.»

خروج از نسخه موبایل