«The Order»، «The Brutalist» و «September 5» در جشنواره فیلم آستین

جشنواره فیلم آستین در سی و یکمین دوره خود میزبان نمایش جهانی چندین فیلم مهم از جمله آثار جدیدی از جود لا، نیکلاس هولت و آنجلینا جولی خواهد بود.

به گزارش سینما شارپ، رقبای جوایز اسکار مانند The Order ساخته جاستین کورزل، The Brutalist ساخته بردی کوربت و September 5 ساخته تیم فهل‌باوم به لیست فیلم‌های جشنواره فیلم آستین اضافه شده‌اند. این جشنواره به‌تازگی لیست کامل فیلم‌های نمایش داده‌شده در سی و یکمین دوره خود را منتشر کرده است.

فیلم The Order، یک تریلر جنایی درباره نئونازی‌ها با بازی جود لا و نیکلاس هولت، به‌عنوان فیلم ویژه در بخش مرکز جشنواره نمایش داده خواهد شد و نویسنده زک بایلین و بازیگر تای شرایدن در این رویداد حضور خواهند داشت. همچنین این جشنواره که از ۲۴ تا ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود، با فیلم The Piano Lesson به کارگردانی مالکوم واشنگتن و با بازی ساموئل ال. جکسون، جان دیوید واشنگتن و دنیل ددوایلر آغاز خواهد شد. نویسنده ویرجیل ویلیامز، که در نگارش فیلمنامه این اقتباس نمایشی به همکاری با دنزل واشنگتن پرداخته است، در جشنواره حضور خواهد داشت.

از دیگر فیلم‌های برجسته در این جشنواره، Maria، بیوگرافی ماریا کالاس به کارگردانی پابلو لارائین و با بازی آنجلینا جولی برای نتفلیکس است. همچنین نمایش‌های جهانی متعددی در این رویداد برگزار خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به تریلر پارانویایی Crossword به کارگردانی مایکل ولمیس، فیلم ترسناک فولکلور The Fetch با بازی رابرت لانگ‌استریت و کمدی توطئه‌ای Operation Taco Gary’s با بازی سایمون رکس و جاستین بیگز اشاره کرد.

همچنین در آستین، نمایش جهانی فیلم Ravens ساخته مارک گیل، درباره عکاس معروف ژاپنی ماساهیسا فوکاسه و همسرش یوکو، برگزار خواهد شد و کارگردان آن نیز در جشنواره حضور خواهد داشت. فیلم La Gloria به کارگردانی جی.تی. واکر و فیلم Silent Notes به کارگردانی تونی کوماس نیز از دیگر آثار برجسته این جشنواره خواهند بود.

جشنواره فیلم آستین همچنین نمایش ویژه‌ای از سریال اصلی پیکسار، Dream Productions، اسپین‌آف فیلم Inside Out که در سال ۲۰۲۵ در دیزنی پلاس پخش خواهد شد، برگزار می‌کند. این سریال در فاصله میان رویدادهای فیلم‌های Inside Out و Inside Out 2 قرار دارد و به ماجراهای کارخانه رویاها در ذهن رایلی می‌پردازد.

جشنواره آستین که به عنوان رویداد برتر برای شناختن نویسندگان و فیلمسازان در سینما، تلویزیون و رسانه‌های جدید شناخته می‌شود، امسال نیز کنفرانس سالانه نویسندگان خود را برگزار خواهد کرد. در این دوره، رابین سوی‌کورد جایزه بیل ویتلیف ۲۰۲۴ برای فیلمنامه‌نویسی را دریافت خواهد کرد. از آثار او می‌توان به Memoirs of a Geisha، Matilda و همکاری در نگارش مینی‌سریال نتفلیکس When They See Us اشاره کرد.

خروج از نسخه موبایل