جرد هریس: “برای نقش در موربیوس مجبور به پرداخت وام بودم”

جرد هریس درباره حضورش در فیلم موربیوس می‌گوید که این تصمیم را برای تأمین مالی خود گرفت و حس شوخ‌طبعی را برای بازی در چنین فیلم‌هایی ضروری می‌داند.

به گزارش سینما شارپ، جرد هریس درباره اولین حضور خود در دنیای مارول صحبت کرده است.

این نامزد گلدن گلوب در یک مصاحبه جدید توضیح داد که حضورش در فیلم موربیوس محصول سونی (۲۰۲۲) بیشتر به دلیل نیاز مالی بوده و این تصمیم را با حس شوخ‌طبعی پذیرفته است.

او به i News گفت: «من هم باید قسط وام خانه‌ام را بپردازم، می‌دانید؟ گاهی اوقات به کارهایی بله می‌گویید چون نیاز دارید پول دربیاورید.»

هریس افزود: «من متوجه شده‌ام که این نوع فیلم‌ها وقتی خوب عمل می‌کنند که با حس شوخ‌طبعی برخورد شود. نمی‌توانید آن‌ها را مثل شکسپیر جدی بگیرید. بله، آن فیلم می‌توانست کمی حس شوخ‌طبعی بازیگوشانه‌تری داشته باشد.»

هریس در موربیوس نقش دکتر امیل نیکلاس، مربی و پدر معنوی دکتر مایکل موربیوس (با بازی جرد لتو) را ایفا کرد که در یک مرکز درمانی برای افراد با بیماری‌های لاعلاج فعالیت می‌کند.

فیلم موربیوس بر اساس شخصیت کامیک مارول ساخته شده و لتو نقش زیست‌شناسی را بازی می‌کند که تلاش دارد یک بیماری نادر خونی را درمان کند، اما به طور تصادفی خودش را به نوعی از خون‌آشامی مبتلا می‌کند. این فیلم به کارگردانی دنیل اسپینوزا با بازیگرانی همچون مت اسمیت، آدریا آرجونا، آل مدریگال و تایریس گیبسون همراه بود.

موربیوس در زمان اکران با انتقادات شدیدی مواجه شد و تنها ۱۶۷.۵ میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشت.

اسپینوزا در گفت‌وگو با Deadline درباره تجربه ساخت فیلم گفت: «ساختن یک فیلم از طریق تصمیم‌گیری گروهی بسیار سخت است و در نهایت احساس کردم شاید یک کارگردان دیگر برای این فیلم مناسب‌تر بود.»

او توضیح داد: «من بین استودیوها به عنوان کسی شناخته می‌شوم که نظرهای زیادی دارد، و شاید آن‌ها دنبال کارگردانی با این ویژگی‌ها نبودند.»

خروج از نسخه موبایل