جاناتان ریس میرز و آلیسا ساترلند در تریلر موجودات «اتاق پایین»

در فیلم «اتاق پایین»، جاناتان ریس میرز و آلیسا ساترلند نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. این تریلر روان‌شناختی درباره غم، گناه و وسواس، اکنون در سیدنی فیلم‌برداری می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، جاناتان ریس میرز و آلیسا ساترلند هدایت بازیگران فیلم «اتاق پایین»، یک تریلر روان‌شناختی درباره موجودات را که اکنون در سیدنی، استرالیا در حال فیلم‌برداری است، برعهده دارند.

جاناتان ریس میرز که اهل ایرلند است، بازیگر شناخته‌شده هالیوود و بین‌المللی است و در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «ولوت گلدماین»، «تودورها» و «دراکولا» بازی کرده است. آلیسا ساترلند نیز با نقش‌آفرینی در سریال تلویزیونی «وایکینگ‌ها» و فیلم «برخاست شیطان مرده» شناخته می‌شود. دیگر بازیگران کلیدی شامل بابی گیلکریست («بی‌شکل»، «رپتور نامرئی») و گیلبرت بردمن («انتقال خون»، «دوازده») هستند.

«اتاق پایین» یک تریلر روان‌شناختی عمیق درباره غم، گناه و وسواس است که با یک موجود وحشتناک و منحصر به فرد، ترس‌ها را به اوج می‌رساند. مارتین که از استرالیا برخاسته و ابتدا به عنوان وکیل آموزش دیده، پیش از این به‌خاطر کارگردانی فیلم «مون راک برای دوشنبه» شناخته شد که در چندین جشنواره بین‌المللی به نمایش درآمد و او را نامزد جایزه AACTA برای بهترین فیلم مستقل کرد.

تهیه‌کنندگان «اتاق پایین» جیم رابیسون برای کمپانی Lunar Pictures، کریس چارد برای CME و تای لینگار برای MIK Studio هستند. طراحی موجودات توسط استودیوی برنده جایزه «Make Up Effects Group» انجام می‌شود که به‌خاطر کارهایش در فیلم‌هایی چون «فیوریوسا: حماسه مد مکس» و «با من صحبت کن» شناخته شده است.

در «اتاق پایین»، میا، نویسنده موفق کتاب‌های کودکان که منتظر تولد فرزند خود است، با اتفاقات عجیبی در خانه‌اش روبه‌رو می‌شود. وقتی پسری که شباهت چشمگیری به پسر مرده‌اش دارد ناپدید می‌شود، غم او را فرا می‌گیرد و رفتار مشکوکش توجه یک کارآگاه بازنشسته را که قصد حل پرونده ناپدید شدن پسر را دارد، جلب می‌کند.

خروج از نسخه موبایل