جیمز کوردن فاش کرد که داروی لاغری اوزمپیک را امتحان کرده اما “نتیجه نداد”

جیمز کوردن اعتراف کرده که با استفاده از داروی اوزمپیک قصد کاهش وزن داشت، اما این دارو نتوانست به مشکلات احساسی و ذهنی پشت خوردن او کمک کند.

به گزارش سینما شارپ، جیمز کوردن فاش کرده است که از داروی لاغری اوزمپیک برای کاهش وزن استفاده کرده، اما “واقعاً کارساز نبود.”

این مجری سابق تاک‌شو که همیشه درباره مشکلاتش با وزن صحبت کرده، در برنامه رادیویی خود در SiriusXM اعلام کرد که داروی محبوب لاغری اوزمپیک را که برای کمک به بیماران دیابت نوع ۲ طراحی شده، امتحان کرده است.

با این حال، این بازیگر بریتانیایی بیان کرد که اوزمپیک برایش موثر نبود زیرا به دلایل احساسی و ذهنی پشت عادات غذایی او رسیدگی نکرده است.

او گفت: “من اوزمپیک را امتحان کردم و اگر به من نگاه کنید، جای تعجب نیست که خیلی کار نکرد. مدتی از آن استفاده کردم و بعد متوجه شدم که مشکل من این نیست که گرسنه‌ام. اوزمپیک فقط باعث می‌شود احساس گرسنگی نکنید، اما من خیلی کم به خاطر گرسنگی غذا می‌خورم.”

این بازیگر ۴۶ ساله که در حال کار بر روی قسمت ویژه کریسمس سریال Gavin & Stacey است، اضافه کرد که مشکلات غذایی او به دلیل داشتن “شخصیت اعتیاد‌آور” سخت قابل حل هستند.

او صادقانه فاش کرد: “شما با کسی صحبت می‌کنید که یک شکلات بزرگ شیرین مثل آن‌هایی که برای کریسمس هدیه می‌دهند را در کارواش خورده است. هیچکدام از آن‌ها به خاطر گرسنگی نبود، بلکه دلیل دیگری داشت.”

بر اساس گزارش Daily Mail، کوردن همچنین در این برنامه اعلام کرد که قصد دارد برای بهبود سلامت خود، الکل را ترک کند.

خروج از نسخه موبایل