فیلم جدید «پیکی بلایندرز» در نتفلیکس با بازگشت کیلین مورفی

فیلم «پیکی بلایندرز» با بازگشت کیلین مورفی به نقش تامی شلبی در حال ساخت است و جزئیاتی از داستان آن که در دوران جنگ جهانی دوم می‌گذرد، فاش شده است.

به گزارش سینما شارپ، کیلین مورفی دوباره به نقش تامی شلبی در فیلم «پیکی بلایندرز» بازخواهد گشت، و چند بازیگر برجسته دیگر نیز به این پروژه پیوسته‌اند.

سریال شش فصلی «پیکی بلایندرز» در آوریل 2022 به پایان رسید، اما این پایان داستان تامی نبود.

در ادامه، آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها درباره فیلم «پیکی بلایندرز» را بخوانید.

چه زمانی فیلم «پیکی بلایندرز» منتشر خواهد شد؟

هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست. اعلام ساخت فیلم و چراغ سبز آن در اوایل سال جاری منجر به اضافه شدن چند بازیگر معروف به پروژه شده است.

چه کسانی در فیلم «پیکی بلایندرز» حضور دارند؟

علاوه بر کیلین مورفی، که اخیراً برای نقش خود در فیلم «اوپنهایمر» (2023) اسکار دریافت کرده است، ربکا فرگوسن («مأموریت غیرممکن»، «تل‌ماسه»)، بری کیوگان («بنشی‌های اینیشرین»، «سالتمبرن») و تیم راث («پالپ فیکشن»، «سگ‌های انباری») به فیلم پیوسته‌اند.

هنوز نقش‌های فرگوسن، کیوگان و راث اعلام نشده‌اند. استیون نایت، خالق سریال، نوید حضور ستاره‌های بیشتر و چهره‌های تازه‌ای را در این پروژه داده است، اما اسامی آن‌ها را فاش نکرده است.

فیلم «پیکی بلایندرز» درباره چیست؟

جزئیات داستان همچنان مخفی است، اما نایت قبلاً فاش کرده بود که داستان در دوران جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد.

چه کسانی در سریال «پیکی بلایندرز» حضور داشتند؟

در کنار کیلین مورفی که رهبری خانواده شلبی را بر عهده داشت، پل اندرسون نقش آرتور شلبی، سوفی راندر نقش آدا شلبی، هلن مک‌کروی نقش پالی گری، نِد دنهی نقش چارلی استرانگ، فین کول نقش مایکل گری و ناتاشا اوکیف نقش لیزی استار را بازی می‌کردند. تام هاردی به عنوان الفی سولومونز و آنیا تیلور-جوی نقش جینا گری، همسر تامی را ایفا کردند.

چه کسانی در پشت‌صحنه فیلم «پیکی بلایندرز» هستند؟

ان کامبز کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و فیلمنامه توسط استیون نایت، خالق سریال نوشته شده است. تهیه‌کنندگان این فیلم شامل کارین مانداباچ، نایت، مورفی و گای هیلی هستند.

سریال «پیکی بلایندرز» درباره چه بود؟

سریال داستان یک خانواده گانگستر در دهه 1900 انگلستان را دنبال می‌کرد. عنوان سریال از روش آن‌ها برای دوختن تیغ‌های ریش‌تراش به کلاه‌هایشان گرفته شده است. کیلین مورفی نقش رئیس آن‌ها، تامی شلبی، را بازی می‌کرد.

خروج از نسخه موبایل