زندگینامه مایکل جکسون در سال ۲۰۲۵ به اکران می‌رسد

فیلم زندگی مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ و با بازی جعفر جکسون، برادرزاده مایکل، در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

به گزارش سینما شارپ، فیلم زندگینامه مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

فیلم «مایکل» که در آن جعفر جکسون، برادرزاده پادشاه پاپ، نقش مایکل جکسون را ایفا می‌کند، قرار است در ۱۸ آوریل ۲۰۲۵ در ایالات متحده به نمایش درآید.

کمپانی Lionsgate تأیید کرده که تولید این فیلم از ۲۲ ژانویه آغاز خواهد شد و تهیه‌کنندگان این پروژه شامل گراهام کینگ (تهیه‌کننده «راپسودی بوهمی») و مدیران اموال مایکل جکسون یعنی جان برنکا و جان مک‌کلین خواهند بود.

آنتوان فوکوآ قبلاً فاش کرده بود که این زندگینامه همه جنبه‌های «خوب، بد و زشت» زندگی حرفه‌ای و شخصی مایکل جکسون را شامل می‌شود – از دوران کودکی‌اش در گروه جکسون ۵ تا تبدیل شدن به بزرگترین ستاره پاپ جهان و مرگ تراژیک او در سال ۲۰۰۹ در سن ۵۰ سالگی.

در پاسخ به پرسشی درباره رویکردش به این فیلم، کارگردان «روز تعلیم» به Entertainment Weekly گفت: «فقط می‌خواهیم واقعیت‌ها را همان‌طور که می‌دانیم، درباره هنرمند، مرد و انسان بازگو کنیم. می‌دانید، خوب، بد و زشت.»

فوکوآ همچنین اظهار داشت که از میزان شباهت جعفر به مایکل شگفت‌زده شده است.

این کارگردان ۵۸ ساله گفت: «عجیب است که چقدر او شبیه مایکل است. صدایش، رقصش، آوازش. واقعاً عجیب است. گراهام کینگ، که تهیه‌کننده‌ای فوق‌العاده است، او را پیدا کرد و به من معرفی کرد و من شگفت‌زده شدم.»

آنتوان قبلاً توضیح داده بود که فرصت ساخت فیلمی درباره زندگی جکسون «غیرقابل مقاومت» بود.

او گفت: «اولین فیلم‌های کارنامه من موزیک ویدیو بودند و هنوز هم احساس می‌کنم ترکیب فیلم و موسیقی بخشی از وجود من است.

برای من، هیچ هنرمندی با قدرت، کاریزما و نبوغ موسیقایی مایکل جکسون برابری نمی‌کند. من با دیدن کارهای او تحت تأثیر قرار گرفتم تا موزیک ویدیو بسازم – اولین هنرمند سیاه‌پوستی که به طور منظم در MTV پخش شد.

موسیقی او و آن تصاویر بخشی از جهان‌بینی من هستند و این فرصت که داستان او را در کنار موسیقی‌اش به تصویر بکشم، غیرقابل مقاومت بود.»

خروج از نسخه موبایل