خاطره احساسی جنیفر انیستون از اولین سگش

جنیفر انیستون از اولین سگش به نام نورمن که هنگام فیلمبرداری «فرندز» به طور تصادفی صاحبش شد، یاد می‌کند و عشق همیشگی‌اش به سگ‌ها را بیان می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، جنیفر انیستون داستان احساسی چگونگی اولین بار که صاحب یک سگ شد را به یاد آورده است.

این بازیگر ۵۵ ساله که عاشق سگ‌هاست، دو سگ به نام‌های کلاید و لرد چسترفیلد دارد. اما اولین بار در دهه ۱۹۹۰ و هنگام فیلمبرداری سریال «فرندز» بود که جنیفر صاحب سگی به نام نورمن شد – سگی که برای بازی در سریال نیز آزمون داده بود.

در مصاحبه‌ای با مجله People، در حالی که اولین کتاب کودکش به نام *Clydeo Takes a Bite Out of Life* را تبلیغ می‌کرد، انیستون گفت: «نورمن اولین سگ من بود. و این اتفاق کاملاً تصادفی بود. او در صحنه‌ای با جوی و چندلر در *فرندز* حضور داشت، جایی که آن‌ها بن کوچک را در اتوبوس جا گذاشته بودند.»

او به یاد می‌آورد: «آن‌ها در خیابان‌ها می‌دویدند و به یک سگ‌گردان برخورد کردند که چندین سگ همراه داشت. نورمن یکی از آن‌ها بود و من بلافاصله عاشقش شدم.»

مربیان سگ سریال سپس به جنیفر گفتند: «[نورمن] استخدام نمی‌شود چون نمی‌تواند دقیقاً سر جایش بایستد.» او به شوخی گفت: «من او را می‌برم.» و آن‌ها پاسخ دادند: «قطعاً.» و انیستون لحظه‌ای با خود فکر کرد: «آیا واقعاً قرار است این کار را بکنم؟» و سپس همه چیز تمام شد.

او ادامه داد: «من به سگ‌ها و آنچه که به زندگی می‌آورند معتاد شدم. الان دلم می‌خواهد همه توله‌سگ‌های پناهگاه‌ها را نجات بدهم.»

متأسفانه، نورمن در سال ۲۰۱۱ درگذشت و جنیفر همچنین درباره سگی دیگر به نام دالی که در سال ۲۰۱۹ فوت کرد صحبت کرد.

این ستاره تلویزیون نشان داد که این حیوانات همچنان برایش بسیار باارزش هستند و گفت: «همین که اسمشان را می‌آورید، گلویم پر از بغض می‌شود.»

خروج از نسخه موبایل