سینمای جهان

کریستن استوارت: از ساخت بازسازی «فرشتگان چارلی» متنفر بودم

کریستن استوارت از تجربه ناخوشایند خود در ساخت بازسازی فیلم «فرشتگان چارلی» 2019 به کارگردانی الیزابت بنکس یاد می‌کند و آن را اشتباه می‌داند.

به گزارش سینما شارپ، کریستن استوارت از ساخت بازسازی فیلم «فرشتگان چارلی» متنفر بود.

این بازیگر 33 ساله در فیلم ۲۰۱۹ به کارگردانی الیزابت بنکس نقش سابینا ویلسون را ایفا کرد، اما خاطرات خوشی از کار بر روی این فیلم ندارد.

در بازی «آیا دیالوگ‌هایت را به یاد می‌آوری؟» از مجله Variety، کریستن به نقل قول «آیا می‌دانستید که مردان برای درک تهدید از سوی یک زن نسبت به یک مرد، هفت ثانیه بیشتر زمان می‌خواهند؟» پاسخ داد: «در آن زمان گفتن این جمله سخت بود. به یاد دارم که آن را گفتم.

«این جمله از فیلمی کوچک به نام ‘فرشتگان چارلی’ بود. ما می‌خواستیم یک شروع قوی داشته باشیم، می‌دانید؟ می‌خواستیم واقعاً هدف فیلم را به‌خوبی بیان کنیم. در آن زمان ایده خوبی بود.

«من از ساخت آن فیلم متنفر بودم. واقعاً چیزی برای گفتن ندارم.»

استوارت اشاره کرد که تلاش برای تقلید از فیلم‌های دوگانه «فرشتگان چارلی» دهه ۲۰۰۰ که در آن سه بازیگر اصلی کامرون دیاز، درو بریمور و لوسی لیو حضور داشتند، اشتباه بود.

ستاره فیلم «Love Lies Bleeding» توضیح داد: «صادقانه بگویم، آن سه نفر… نمی‌توانی با آن‌ها رقابت کنی. کامرون، لوسی و درو… من عاشق آن فیلم هستم. عاشق آن فیلم هستم! اگر این چیزی را بگوید.»

بازسازی «فرشتگان چارلی» در گیشه ناموفق بود و الیزابت بنکس از «عدم ارتباط در بخش بازاریابی» ناراحت بود، زیرا فیلم به عنوان «فقط برای دختران» معرفی شد.

این کارگردان ۴۹ ساله به روزنامه نیویورک تایمز در سال ۲۰۲۲ گفت: «ای کاش فیلم به عنوان فقط برای دختران معرفی نمی‌شد، زیرا من آن را فقط برای دختران نساختم. برای من، در بخش بازاریابی یک عدم ارتباط وجود داشت.

«بگذارید بگویم که من به فیلم افتخار می‌کنم. من عاشق این بودم که کریستن استوارت بامزه و سبک باشد. من عاشق این بودم که الا بالینسکا را به جهان معرفی کنم. من عاشق کار کردن با پاتریک استوارت بودم. این یک تجربه فوق‌العاده بود.

«این کار بسیار استرس‌زا بود، بخشی به این دلیل که وقتی زنان در هالیوود کاری انجام می‌دهند، تبدیل به یک داستان می‌شود. در مورد ‘فرشتگان چارلی’ هم داستانی وجود داشت که من یک مانیفست فمینیستی ایجاد کرده‌ام. من فقط داشتم یک فیلم اکشن می‌ساختم.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا