بازیگران فیلم ترسناک روان‌شناختی «خاک» معرفی شدند

فیلم ترسناک روان‌شناختی «خاک» با حضور جیمز پکستون و امیلی توستا، داستان زوجی را روایت می‌کند که در سفری جاده‌ای با موجودی مرموز روبرو می‌شوند.

به گزارش سینما شارپ، جیمز پکستون، ستاره فیلم «Twisters» و امیلی توستا از «Mayans MC» به عنوان بازیگران اصلی فیلم ترسناک روان‌شناختی «خاک» انتخاب شده‌اند. تولید این فیلم که به کارگردانی کاسموس کینداریوس است، از نوامبر در نیومکزیکو آغاز می‌شود.

داستان «خاک» درباره سامی (پکستون) و ماریسول (توستا) است، زوجی که با بدبیاری روبرو می‌شوند و در سفری جاده‌ای از میامی به لس‌آنجلس به دنبال شروعی تازه هستند. سفر آنها زمانی تغییر می‌کند که به طور تصادفی با موجودی مرموز در بیابان برخورد می‌کنند و یک نفرین قوی را آزاد می‌سازند که سرنوشت آن‌ها را با موضوعاتی مانند اعتیاد و ناامیدی پیوند می‌دهد. در حالی که با گذشته خود و ترس‌های ناشی از انتخاب‌هایشان مواجه می‌شوند، مسیر پیش‌رویشان به شدت غیرقابل‌پیش‌بینی می‌شود.

کینداریوس درباره فیلم گفت: «”خاک” به اندازه بیابان رنگارنگی که داستان در آن جریان دارد، دارای لایه‌های تماتیک است. این فیلم تجربه جهانی بازگشت به عشق پس از درد و اعتیاد وسواس‌گونه به افکارمان که می‌تواند به خودتخریبی منجر شود را بررسی می‌کند.»

تهیه‌کنندگان این فیلم سالومه برزینر و کینداریوس هستند.

برزینر افزود: «این تریلر ترسناک، مرزهای رئالیسم جادویی و احساسات عمیق و واقعی را به هم می‌آمیزد. ما مشتاقانه منتظریم تا مخاطبان را به این سفر تاریک و هیجان‌انگیز ببریم.»

جیمز پکستون توسط دن گرین از مدیریت گرین و آن وودوارد از آثنتیک نمایندگی می‌شود. امیلی توستا نیز توسط مایکل گرین از گرین تلنت نمایندگی می‌شود. واکارو نمایندگی مارگو منزل از Luber Roklin Entertainment و ترینا آلن از Play Management را دارد. مالکوم مک‌داول هم توسط مدیریت کریس رو نمایندگی می‌شود.

این فیلم شامل گروهی از بازیگران پشتیبان برجسته از جمله اوون واکارو («The House With a Clock in Its Walls»)، کورتنی گینز («Back to the Future»)، هدر لانگنکمپ («A Nightmare on Elm Street») و مالکوم مک‌داول است.

طبق بیانیه‌ای، «این ترکیب سردکننده از رمانس، وحشت روان‌شناختی و اعتیاد به عمیق‌ترین پیچیدگی‌های عشق و تاریک‌ترین گوشه‌های ذهن انسان می‌پردازد.»

خروج از نسخه موبایل