سینمای جهان

پخش فیلم «زندگی چاک» بر اساس داستانی از استیون کینگ 

فیلم «زندگی چاک» به کارگردانی مایک فلاناگان که جایزه تماشاگران جشنواره تورنتو ۲۰۲۴ را برد، در حال نهایی شدن برای پخش توسط نئون در سال ۲۰۲۵ است.

به گزارش سینما شارپ، فیلم «زندگی چاک»، که به کارگردانی مایک فلاناگان ساخته شده و در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۴ برنده جایزه تماشاگران شده است، در مذاکرات نهایی برای توزیع توسط شرکت نئون قرار دارد و احتمالاً در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

فلاناگان فیلمنامه این فیلم را بر اساس یک داستان کوتاه از استیون کینگ نوشته است و بازیگرانی چون تام هیدلستون، چیویتل اجیوفور، کارن گیلان، میا سارا، کارل لومبلی، بنجامین پاجاک، جیکوب ترمبلی و مارک همیل در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. «زندگی چاک» در روز جمعه، ۶ سپتامبر به عنوان نمایش ویژه به نمایش درآمد.

فلاناگان و بازیگران در این رویداد حضور داشتند و استیون کینگ نیز در کنار آنان بود. فلاناگان پیش‌تر فیلم «دکتر اسلیپ» را نیز کارگردانی کرده بود که بر اساس رمانی از کینگ ساخته شده بود و دنباله‌ای بر اثر مشهور او، «درخشش» است. همچنین، فلاناگان فیلم «بازی جرالد» را که اقتباسی از رمان دیگری از کینگ بود، کارگردانی کرده است.

داستان «زندگی چاک» به سه بخش تقسیم شده و به شکل معکوس و از دیدگاه ساکنان یک شهر کوچک در آمریکا روایت می‌شود. داستان با جهانی که در حال فروپاشی است آغاز می‌شود: اینترنت از کار افتاده و به نظر می‌رسد تلویزیون و موبایل‌ها نیز در خطر هستند. تغییرات اقلیمی مشکل دیگری است و کالیفرنیا تقریباً به زیر اقیانوس آرام فرو رفته و خودکشی‌ها به شدت افزایش یافته است.

در میان این هرج‌ومرج، بیلبوردهایی دیده می‌شود که مردی به نام چارلز «چاک» کرانتز (با بازی هیدلستون) را به عنوان راهنمایی برای ۳۹ سال ستایش می‌کنند، اما هیچ‌کس در شهر نمی‌داند او کیست یا آیا او پاسخی برای وضعیت فروپاشی جهانشان دارد.

فلاناگان تهیه‌کنندگی این فیلم را به همراه ترور میسی انجام داده است.

WME Independent نمایندگی فیلم را بر عهده دارد و FilmNation مسئول فروش بین‌المللی آن است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا