جان وو، کارگردان افسانه‌ای «قاتل»، با گروه Independent Artist قرارداد امضا کرد

جان وو، کارگردان پیشگام سینمای اکشن هنگ‌کنگ، با گروه Independent Artist قرارداد جدیدی امضا کرد. او اخیراً بازسازی فیلم نمادین «قاتل» را کارگردانی کرده است.

به گزارش سینما شارپ، کارگردان افسانه‌ای، جان وو، با گروه Independent Artist قرارداد امضا کرده است. وو که به خاطر کارهای پیشگامانه‌اش در ژانر اکشن هنگ‌کنگ شهرت دارد و صحنه‌های خشونت استایل‌دار او الهام‌بخش نسل جدیدی از فیلم‌های هالیوودی بوده است، اخیراً بازسازی فیلم معروف خود «قاتل» را کارگردانی کرده است. در نسخه جدید این فیلم، ناتالی امانوئل و سم وورتینگتون بازی کرده‌اند و توسط یونیورسال در سطح بین‌المللی منتشر شد و در آمریکا از شبکه Peacock پخش شد.

سال گذشته، وو کارگردانی تریلر اکشن Silent Night از کمپانی Lionsgate را بر عهده داشت که در آن، جوئل کینامان نقش مردی را بازی می‌کرد که به دنبال انتقام است اما قادر به صحبت کردن نیست.

وو در طول یک حرفه درخشان، هم در آمریکای شمالی و هم در چین کارگردانی کرده است که با آثار کلاسیک اکشن هنگ‌کنگی نظیر A Better Tomorrow، Bullet In The Head، Hard Boiled و The Killer آغاز شد. پس از آن، هالیوود او را به خود جذب کرد و فیلم‌هایی نظیر Broken Arrow با بازی جان تراولتا و کریستین اسلیتر، Face/Off با بازی جان تراولتا و نیکلاس کیج، Mission: Impossible II با بازی تام کروز، Hard Target با بازی ژان کلود ون دام، و Paycheck با بازی بن افلک را کارگردانی کرد.

مدیریت وو همچنان بر عهده Atlas Artists است و وکلای او از شرکت Hansen، Jacobson، Teller هستند.

خروج از نسخه موبایل