ویدیو

تریلر فیلم «قناری سیاه» با بازی کیت بکینسیل منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

کیت بکینسیل در فیلم اکشن «قناری سیاه» به عنوان مامور ارشد سیا، در حالی که تلاش می‌کند همسرش را از دست تروریست‌ها نجات دهد، با چالش‌های بزرگی روبرو می‌شود.

به لطف نقش‌هایش در فیلم‌های مختلف «دنیای زیرین»، کیت بکینسیل طی ۲۰ سال گذشته یکی از بازیگران ثابت ژانر اکشن بوده است و با فیلم «قناری سیاه» به نظر می‌رسد که قصد توقف ندارد.همان‌طور که در تریلر این فیلم می‌بینیم، «قناری سیاه» داستان بهترین مامور سیا، مامور گریوز، را روایت می‌کند که در شرایطی پیچیده قرار می‌گیرد. همسر او توسط خلافکاران ربوده شده و او باید برای آزادی همسرش، یک فایل فوق محرمانه را از سازمان سیا سرقت کند.

بازیگران فیلم شامل کیت بکینسیل، ری استیونسون، روپرت فرند، جز هاتچینز، گوران کاستیک و بن میلز هستند. این فیلم توسط پیر مورل کارگردانی شده است. مورل بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم «ربوده شده» شناخته می‌شود، اما همچنین روی فیلم‌هایی مانند «نعناع» و «آزاد» کار کرده است.

فیلم «قناری سیاه» در تاریخ ۲۴ اکتبر در Prime Video منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر این فیلم را در ادامه مشاهده کنید.

یک مامور ارشد سیا به نام ایوری گریوز توسط تروریست‌ها مجبور می‌شود تا برای نجات همسر ربوده شده‌اش، به کشور خود خیانت کند. او که از تیم خود قطع شده است، به تماس‌های زیرزمینی‌اش روی می‌آورد تا زنده بماند و اطلاعات محرمانه‌ای را که آدم‌ربایان می‌خواهند پیدا کند. با خیانت‌های پیاپی مواجه می‌شود و باید بر مهارت‌های پیشرفته و تکنیک‌های مبارزه ابتدایی‌اش تکیه کند تا در این رقابت مرگبار، باج مورد نظر را که ممکن است به یک بحران جهانی منجر شود، تحویل دهد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا