انتخاب اولین دریافت‌کنندگان جوایز انجمن منتخب منتقدان

انجمن منتخب منتقدان، تاریخ‌های جدید جوایز تنوع‌محور خود را اعلام کرد. در این رویدادها از زویی سالدانا، جون چن و تایلر پری به‌عنوان اولین دریافت‌کنندگان جوایز تقدیر خواهد شد.

به گزارش سینما شارپ، انجمن منتخب منتقدان (Critics Choice Association) تاریخ‌های رویدادهای جوایز سری Celebrations Diversity خود را اعلام کرد و همچنین اولین دریافت‌کنندگان این جوایز را معرفی کرد.

در چهارمین جشن سالانه سینما و تلویزیون لاتین، از بازیگر و تهیه‌کننده زویی سالدانا با جایزه Groundbreaker تقدیر خواهد شد. این مراسم در تاریخ 22 اکتبر 2024 در تئاتر مصری در هالیوود برگزار خواهد شد. سالدانا برای بازی در فیلم Emilia Pérez نتفلیکس که جایزه بهترین بازیگر در جشنواره فیلم کن را برای بازیگران آن کسب کرد، مورد تقدیر قرار می‌گیرد. حرفه بازیگری سالدانا بیش از 20 سال طول کشیده و او تنها بازیگری است که در چهار فیلم با فروش بالای 2 میلیارد دلار بازی کرده است. کلایتون دیویس عضو هیئت مدیره CCA یکی از برنامه‌ریزان این رویداد است.

در سومین جشن سینما و تلویزیون AAPI، از جون چن، بازیگر با سابقه، با جایزه دستاورد حرفه‌ای تقدیر خواهد شد. این رویداد در تاریخ 12 نوامبر 2024 در همان محل برگزار می‌شود. چن به‌خاطر عملکرد درخشانش در فیلم Dìdi که جایزه مخاطبان جشنواره ساندنس 2024 را برد، مورد تجلیل قرار می‌گیرد. چن به‌خاطر نقش‌هایش در فیلم‌هایی نظیر The Last Emperor برناردو برتولوچی، سریال Twin Peaks دیوید لینچ، Heaven and Earth الیور استون و Lust, Caution آنگ لی شناخته می‌شود. همچنین او کارگردانی فیلم چینی‌زبان Xiu Xiu: The Sent-Down Girl را برعهده داشته که جایزه اسب طلایی بهترین کارگردانی، فیلم و فیلمنامه اقتباسی را به‌دست آورده است. کایلی مار، یکی از برنامه‌ریزان این رویداد است.

در هفتمین جشن سالانه سینما و تلویزیون سیاهان که در تاریخ 9 دسامبر 2024 در هتل فیرمونت سنتری پلازا برگزار خواهد شد، از تایلر پری، بازیگر و فیلمساز، با جایزه Icon به‌خاطر مجموعه کارهای برجسته و دستاوردهایش تقدیر می‌شود. پس از کارگردانی فیلم The Six Triple Eight برای نتفلیکس، پری تا کنون 24 فیلم بلند، 20 نمایشنامه، 17 سریال تلویزیونی و دو کتاب پرفروش نیویورک تایمز را تولید کرده است. در سال 2021، او همچنین جایزه بشردوستانه Jean Hersholt را از آکادمی علوم و هنرهای سینمایی دریافت کرد. شان ادواردز، عضو هیئت مدیره CCA، از برنامه‌ریزان این رویداد است.

جو برلین، مدیر عامل انجمن منتخب منتقدان گفت: “این جشن‌ها برای سازمان ما بسیار مهم هستند. نه تنها عضویت متنوع انجمن را منعکس می‌کنند، بلکه با تمرکز بر دستاوردهای خارق‌العاده دریافت‌کنندگان جوایز، توجه به قصه‌گویان کمتر نمایان و قدرنادیده را جلب می‌کنند.”

مراسم Celebrations توسط مدلین هموند و خاویر اینفانته از Madelyn Hammond & Associates تولید می‌شود.

حامیان مالی این رویدادها شامل Delta Air Lines، IMDbPro، Milagro Tequila و STARZ هستند. شرکای این رویداد شامل FIJI Water و NEP Sweetwater هستند.

 

خروج از نسخه موبایل