سینمای جهان

فیلم اکشن «کشتن مری سو» با بازی سیرا مک‌کورمیک و درموت مولرونی

فیلم اکشن-کمدی «کشتن مری سو» با بازی سیرا مک‌کورمیک و درموت مولرونی، به فروش در بازار فیلم آمریکایی آماده شده و نوید یک داستان متفاوت و هیجان‌انگیز را می‌دهد.

به گزارش سینما شارپ، شرکت Bleiberg Entertainment حق پخش بین‌المللی فیلم اکشن کمدی Killing Mary Sue را که با بازی سیرا مک‌کورمیک (American Horror Stories)، درموت مولرونی (My Best Friend’s Wedding)، شان پاتریک فلانری (The Boondock Saints)، جیسون موئز (Clerks)، مارتین کوو (Cobra Kai) و کیم ویتلی (Rango) ساخته شده، به دست آورده است.

این فیلم که در حال حاضر در مرحله پس‌تولید قرار دارد، در بازار فیلم آمریکایی در لاس‌وگاس به فروش خواهد رسید.

فیلم Killing Mary Sue به نویسندگی و کارگردانی جیمز سان‌شاین، داستان یک سناتور فاسد است که برای قتل ناپسری دردسرساز و نامتعادل خود نقشه می‌کشد. اما ناپسری به‌طور غیرمنتظره‌ای استعداد طبیعی‌اش را به عنوان یک قاتل غیرقابل‌مهار کشف می‌کند.

این فیلم توسط لری لیفیلد برای Arck Productions، جاناتان ساکر برای Morningstar Films، پاتریک دورهم و دیو لوگو تهیه شده و تهیه‌کنندگان اجرایی آن رزی سلطان و عبدل بویان هستند.

جیمز سان‌شاین، نویسنده و کارگردان فیلم گفت: «این فیلم که نوعی ابزوردیسم را به تصویر می‌کشد، از بحث‌های داغ آنلاین در مورد شخصیت کلیشه‌ای معروف “مری سو” الهام گرفته و به دنبال تمسخر این موضوع به شیوه‌ای جدید است.»

آریل بلیبرگ، رئیس بخش خرید و توسعه Bleiberg اضافه کرد: «ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که این فیلم اکشن پر از هیجان و کمدی با بازیگری عالی را نمایندگی می‌کنیم. این فیلم بسیار اصیل، هوشمندانه و سرگرم‌کننده است و از ارائه لحظات پر از شوخی و هرج و مرج هرگز کم نمی‌آورد. ما معتقدیم هم خریداران و هم مخاطبان در سراسر جهان به این فیلم واکنش خوبی نشان خواهند داد.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا