سینمای جهان

ساخت دنباله فیلم Happy Gilmore با بازگشت آدام سندلر و ستارگان جدید

آدام سندلر در نقش هپی گیل‌مور بازمی‌گردد. فیلم دنباله به زودی وارد مرحله تولید می‌شود و شامل حضور چندین ستاره مهمان است.

به گزارش سینما شارپ، دنباله‌ای برای فیلم «هپی گیلمور» در راه است، به لطف همکاری نتفلیکس، آدام سندلر و دیگران.

این بازیگر که دوباره نقش شخصیت اصلی را که یک بازیکن سابق هاکی است و به گلف باز تبدیل شده، بازی می‌کند، همچنین اشاره‌هایی به حضور چندین ستاره مهمان در این فیلم دنباله داشته است. کریستوفر مک‌دونالد که در فیلم اصلی سال ۱۹۹۶ نقش آنتاگونیست شوتر مک‌گاوین را ایفا کرده بود، اولین کسی بود که خبر این دنباله را به گوش رساند. مک‌دونالد در مصاحبه‌ای با درو بریمور و همچنین در رادیو، فاش کرد که سندلر نسخه‌ای اولیه از فیلمنامه جدید را به او نشان داده است.

تاریخ انتشار دنباله هپی گیلمور چه زمانی خواهد بود؟

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این فیلم اعلام نشده است، زیرا فیلم همچنان در مراحل اولیه قرار دارد.

آیا فیلم دنباله هپی گیلمور در حال تولید است؟

طبق آخرین اطلاعاتی که سندلر در برنامه «تونایت شو» با جیمی فالون در تاریخ ۲۰ آگوست ارائه داد، انتظار می‌رود که فیلم ظرف چند هفته در نیوجرسی وارد مرحله تولید شود.

چه کسانی در دنباله هپی گیلمور حضور خواهند داشت؟

سندلر دوباره نقش هپی گیلمور را بازی خواهد کرد. در گفتگو با جیمی فالون، زمانی که از او درباره حضور مهمان‌ها در فیلم، از جمله تراویس کلسه، پرسیده شد، سندلر تأیید کرد که کلسه نیز در فیلم حضور خواهد داشت. همچنین سندلر اشاره کرد که چند گلف‌باز حرفه‌ای نیز در این دنباله حضور خواهند داشت.

در مصاحبه‌ای با IndieWire، سندلر همچنین تأیید کرد که بنی سفدی برای یک نقش برجسته در «هپی گیلمور ۲» ظاهر خواهد شد.

فیلم اصلی همچنین شامل بازی جولی بوون از سریال «خانواده مدرن» در نقش ویرجینیا ونت، گلف‌باز حرفه‌ای لی ترِوینو، کارل ویترز از فیلم‌های «راکی» و «شکارچی»، و باب بارکر، مجری طولانی‌مدت برنامه «قیمت مناسب است»، بود.

بوون و کریستوفر مک‌دونالد نیز در این دنباله بازخواهند گشت و به آن‌ها باد بانی، که نقش او همچنان محرمانه است، و مارگارت کوالی که یک نقش کوچک در این فیلم خواهد داشت، می‌پیوندند.

همچنین، بازیگر حرفه‌ای کشتی مکسول جیکوب فریدمن نیز در این فیلم حضور خواهد داشت، بر اساس گزارش اختصاصی Deadline.

چه کسانی در پشت صحنه «هپی گیلمور ۲» حضور دارند؟

سندلر به همراه نویسنده اصلی تیم هرلی، فیلمنامه این دنباله را نوشته‌اند. این فیلم توسط کمپانی Happy Madison، شرکت تولیدی سندلر که نامش از فیلم‌های «هپی گیلمور» و «بیلی مدیسون» گرفته شده، تولید می‌شود.

نتفلیکس به طور رسمی این فیلم را در ماه مه سفارش داد. سندلر قرارداد بلندمدتی با این پلتفرم دارد و از طریق آن فیلم‌های دیگری مانند «راز قتل» و «شما به مراسم بات میتزوای من دعوت نشده‌اید» را ساخته است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا