ساخت فیلم اختصاصی برای ویلن‌های بتمن، بین و دث‌استروک در DC Studios

استودیوهای دی‌سی در حال توسعه فیلمی با محوریت شخصیت‌های شرور بین و دث‌استروک هستند. فیلمنامه توسط متیو اورتون، نویسنده فیلم‌های جنایی و مهیج، نوشته می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، استودیوهای دی‌سی در حال انجام کارهای مهمی هستند تا این جنایتکاران را به روی پرده سینما بیاورند. با فیلم پرهزینه «جوکر» که به زودی اکران می‌شود و سریال «پنگوئن» که اخیراً از HBO رونمایی شده، چند شخصیت شرور دیگر دی‌سی نیز در راه هستند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، بین، دشمن قدرتمند و استفاده‌کننده از استروئید که پیش از این در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» ساخته کریستوفر نولان در سال ۲۰۱۲ حضور داشته است، و دث‌استروک، یکی دیگر از دشمنان محبوب در دنیای کمیک‌های دی‌سی، قرار است در یک فیلم به نمایش گذاشته شوند. استودیوهای دی‌سی به سرپرستی جیمز گان و پیتر سفرن، در حال توسعه فیلمنامه‌ای نوشته متیو اورتون هستند که نویسنده فیلم آینده «کاپیتان آمریکا: دنیای شجاع جدید» است.

هنوز کارگردانی برای این پروژه انتخاب نشده است.

بین یک شخصیت نسبتاً جدید در جمع دشمنان بتمن است که توسط نویسنده چاک دیکسون و هنرمند گراهام نولان در اوایل دهه ۹۰ خلق شد. این شخصیت در زندانی در یک جزیره خیالی کارائیب به دنیا آمد و بزرگ شد؛ جایی که نه تنها توانایی‌های جسمی خود را تقویت کرد بلکه از آموزش‌های جنایتکاران بین‌المللی نیز بهره‌مند شد. او بعدها تحت آزمایشی وحشتناک قرار گرفت که او را به شدت قوی کرد اما همچنین به سرم‌های تقویتی معتاد شد.

این شخصیت در یک داستان حماسی با عنوان “سقوط شوالیه” حضور داشت که در آن بتمن را به طرز بی‌رحمانه‌ای شکست داد و باعث شد او به یکی از بزرگترین دشمنان بتمن تبدیل شود. این شخصیت در بازی‌های ویدیویی و سریال‌های تلویزیونی متعددی حضور داشته است و با بازی تام هاردی در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» نولان به تصویر کشیده شد.

دث‌استروک در سال ۱۹۸۰ به عنوان یک دشمن برجسته برای گروه «تایتان‌های نوجوان» معرفی شد، اما این قاتل به‌طور قابل توجهی محبوب شد و به یکی از شرورهای معروف دی‌سی تبدیل شد. او با بتمن و لیگ عدالت مقابله کرده و در چندین نوبت کمیک‌های اختصاصی خود را داشته است.

این شخصیت، که توسط نویسنده مارو ولفمن و هنرمند جورج پرز خلق شده، در بازی‌های ویدیویی و انیمیشن‌ها ظاهر شده است. اسای مورالس در سریال لایو-اکشن «تایتان‌ها» نقش این شخصیت را ایفا کرده و جو منگانیلو نیز در برخی از فیلم‌های دی‌سی زک اسنایدر نقش دث‌استروک را به تصویر کشیده است.

در یک مقطع زمانی، قرار بود دث‌استروک دشمن اصلی فیلم «بتمن» به کارگردانی و بازیگری بن افلک باشد و در زمان دیگری قرار بود در فیلمی اختصاصی به کارگردانی گرت اوانس بازی کند.

استودیوهای دی‌سی و وارنر برادرز موفقیت‌های قابل توجهی در نمایش شخصیت‌های شرور داشته‌اند. برجسته‌ترین نمونه «جوکر» است که با رویکرد منحصربه‌فرد تاد فیلیپس به شخصیت شاهزاده دلقک جرم، توانست به فروشی بیش از یک میلیارد دلار دست یابد و اسکار بهترین بازیگر برای واکین فینیکس و بهترین موسیقی متن برای هیلدور گودنادوتیر به ارمغان بیاورد. قسمت دوم «جوکر» در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شد و قرار است ۴ اکتبر اکران شود.

کالین فارل در نقش پنگوئن، در اسپین‌آفی از فیلم «بتمن» ساخته مت ریوز در سال ۲۰۲۲ ظاهر شده است. این سریال هشت‌قسمتی نقدهای مثبتی دریافت کرده و در ۱۹ سپتامبر از HBO پخش شد.

هارلی کوئین، شخصیت ضدقهرمان، نیز با بازی مارگو رابی در سه فیلم از جمله فیلم «جوخه انتحار» ساخته گان در سال ۲۰۲۱ به تصویر کشیده شده است که ترکیب موفقی از شخصیت و بازیگر به شمار می‌رود.

اما به تصویر کشیدن شخصیت‌های شرور به گونه‌ای که برای مخاطبان جذاب باشد، چالشی است. قدم اول، البته نوشتن فیلمنامه است.

رزومه متیو اورتون پر از کارهای جنایی و واقع‌گرایانه درباره جنایتکاران و قاتلان است. او اولین بار با نوشتن فیلمنامه فیلم «عملیات نهایی» شناخته شد که در آن به طرح دستگیری آدولف آیشمن، افسر نازی و از معماران هولوکاست، پرداخته شد. این فیلم به کارگردانی کریس وایتز و با بازی اسکار آیزاک و بن کینگزلی ساخته شد.

او همچنین سریال جنایی «قله شیطان» را خلق کرده که توسط DSTV آفریقای جنوبی ساخته شده و همچنین فیلم مهیج «نظافت‌چی» با بازی کلایو اوون و دیزی ریدلی را در دست ساخت دارد. او یک اعتبار نویسندگی در سریال «شوالیه ماه» مارول کسب کرد و این شرکت او را برای نوشتن بازنویسی‌های فیلم «کاپیتان آمریکا: دنیای شجاع جدید» نیز بازگرداند. این فیلم که به موضوع تروریسم می‌پردازد، قرار است ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ اکران شود.

خروج از نسخه موبایل