داکوتا جانسون درباره تجربه همکاری با جاستین تیمبرلیک در «شبکه اجتماعی» می‌گوید

داکوتا جانسون درباره تصورات اولیه‌اش از جاستین تیمبرلیک و تجربه فیلمبرداری در فیلم «شبکه اجتماعی» صحبت کرد.

به گزارش سینما شارپ، داکوتا جانسون به یکی از اولین نقش‌های سینمایی خود که در آن با جاستین تیمبرلیک در فیلم «شبکه اجتماعی» هم‌بازی بود، بازنگری کرد.

در مصاحبه‌ای ویدیویی با ونیتی فیر از او پرسیده شد که آیا پیش از فیلمبرداری این فیلم در سال 2010 به کارگردانی دیوید فینچر، تصورات قبلی درباره خواننده معروف “S….Back” داشته است.

ستاره «پنجاه طیف خاکستری» پاسخ داد: «شوخی می‌کنید؟ من فقط 19 سال داشتم و روی جاستین تیمبرلیک نشسته بودم و موهام رو به صورتش می‌زدم. 100 درصد تصورات قبلی داشتم، اما او خیلی مهربان و خوش‌رفتار بود و به عنوان کسی که غریبه بود، واقعاً من رو خوش‌آمد گفت.»

فیلم «شبکه اجتماعی» روایتی دراماتیزه از چگونگی تأسیس سایت فیس‌بوک توسط مارک زاکربرگ و دعواهای حقوقی پس از آن را نشان می‌دهد. جسی آیزنبرگ نقش زاکربرگ را بازی کرد و تیمبرلیک در نقش شان پارکر، مؤسس نپستر و اولین رئیس فیس‌بوک ظاهر شد.

داکوتا جانسون درباره یکی از صحنه‌های فیلم که در آن نقش دانشجوی دانشگاه استنفورد را بازی می‌کند که پس از یک شب با پارکر بیدار می‌شود، گفت: «فکر می‌کنم چون این فیلم “شبکه اجتماعی” بود و کارگردان دیوید فینچر، ما این صحنه را آنقدر تکرار کردیم که حس می‌کردم کاملاً در آن غرق شده‌ام. هنوز هم همه دیالوگ‌ها رو بلدم. انگار هم‌اکنون داره اتفاق می‌افته.»

او با شوخی ادامه داد: «شاید این تجربه باعث شد کمی آسیب ببینم.»

فیلم «شبکه اجتماعی» موفق به کسب سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین تدوین فیلم و بهترین موسیقی متن شد.

خروج از نسخه موبایل