سینمای جهان

لیدی گاگا از الهام هنری نقش هارلی کویین در فیلم «جوکر» می‌گوید

لیدی گاگا توضیح می‌دهد که چگونه نقش هارلی کویین در «جوکر: جنون دو نفره» الهام‌بخش آلبوم جدید او به نام "Harlequin" شد.

به گزارش سینما شارپ، لیدی گاگا الهام زیادی برای آلبوم آینده‌اش به نام “Harlequin” گرفته است.

برنده جایزه اسکار درباره تجربه عمیق خود در نقش هارلین ‘لی’ کوینزل (معروف به هارلی کویین) در فیلم «جوکر: جنون دو نفره» صحبت کرد و توضیح داد که چگونه این نقش در شخصیت او تاثیرگذار بود و آلبوم همراه فیلم را الهام‌بخش شد.

او به زین لوو از اپل موزیک گفت: «ایده هویت‌های دوگانه همیشه بخشی از موسیقی‌ام بوده. من همیشه در حال خلق شخصیت‌هایی در موسیقی‌ام بودم و زمانی که شخصیت لی را برای فیلم “جوکر” ساختم، او تاثیر عمیقی بر من داشت. فیلم پر از موسیقی بود، موسیقی‌ای که من دوست دارم، و من توانستم از طریق داستان، موسیقی، رقص، لباس‌ها و آرایش، شخصیت را کشف کنم. به همین خاطر تجربه عمیقی با این شخصیت داشتم و او به طور خلاقانه از ذهنم بیرون نرفت، و من تصمیم گرفتم که یک آلبوم کامل از او الهام بگیرم.»

در دنباله موزیکال تاد فیلیپس از فیلم اسکاری 2019 «جوکر»، که در 4 اکتبر در سینماهای آمریکا اکران می‌شود، واکین فینیکس بار دیگر نقش آرتور فلک را بازی می‌کند؛ فلک که اکنون در بیمارستان ایالتی آرکهام بستری است، با بیماری دیگری به نام لی آشنا می‌شود و رابطه عاشقانه‌شان در طول شماره‌های موزیکال شکل می‌گیرد. همزمان، هواداران وفادار فلک سعی در نجات او دارند.

گاگا درباره شخصیت هارلی توضیح داد: «او یک زن بسیار پیچیده است و فکر می‌کنم، به ویژه به عنوان یک زن در موسیقی و یک تهیه‌کننده زن، ساخت این آلبوم خیلی جذاب بود. اینکه هر چیزی که بخواهم می‌توانم باشم و هر وقت بخواهم، چه بلوز باشد، چه فانک یا سول.»

او اضافه کرد: «این آلبوم از تصویر شخصیت الهام گرفته، اما در نهایت هسته اصلی او، خود من هستم. هر شخصیتی که بازی می‌کنم، جاذبه اصلی آن من هستم. در این آلبوم، با احساسات زیادی که به عنوان یک هنرمند تجربه کرده‌ام، درگیر هستم؛ از روزهای نوجوانی‌ام در این صنعت و تا بزرگ شدن در چشم عموم.»

گاگا اخیراً اعلام کرده که آلبوم “Harlequin” پیش از اکران فیلم «جوکر: جنون دو نفره» در روز جمعه منتشر خواهد شد. طرفداران نیز مشتاقانه منتظر آلبوم بعدی او، LG7، هستند که اولین تک‌آهنگ آن در ماه اکتبر منتشر می‌شود.

 

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا