حضور غیرمنتظره تام کروز در رویداد ارکسترال “تاپ گان: ماوریک” در لندن

تام کروز در رویدادی ویژه با اجرای زنده ارکستر فیلارمونیک در رویال آلبرت هال لندن حضور یافت و هواداران را شگفت‌زده کرد.

به گزارش سینما شارپ، تام کروز طبق معمول، به‌طور غیرمنتظره‌ای به لندن رفت و نزدیک به ۳۰۰۰ هوادار را در رویداد ارکسترال فیلم “تاپ گان: ماوریک” در رویال آلبرت هال در تاریخ ۲۷ سپتامبر شگفت‌زده کرد.

کروز هنگام حضور در صحنه و با تشویق‌های بلند و فریادهای هیجان‌زده حضار، گفت: “خیلی خوشحالم که امشب در کنار شما هستم تا این تجربه ارکسترال سینمایی منحصربه‌فرد از ‘تاپ گان: ماوریک’ را با هم به اشتراک بگذاریم.”

این تجربه به‌عنوان بخشی از سری برنامه‌های “فیلم‌ها در کنسرت” در رویال آلبرت هال برگزار شد و در آن، بلاک‌باستر برنده جایزه اسکار همراه با اجرای زنده ارکستر فیلارمونیک کنسرت، به رهبری لورن بالف، که به‌عنوان تهیه‌کننده موسیقی پروژه نیز فعالیت داشته، پخش شد.

کروز در سخنان خود ادامه داد: “قدرت موسیقی و استفاده از آن در سینما برای تعمیق تجربه ما از داستان و ارتباط با شخصیت‌ها جادویی است. برای موسیقی‌ای که امشب به‌صورت زنده می‌شنوید، می‌خواهم از استعدادهای فوق‌العاده هارولد فالترمایر، هانس زیمر، لیدی گاگا، وان‌ریپابلیک و لورن بالف که اینجا حضور دارد و موسیقی متن را تهیه کرده، شخصاً تشکر کنم. همچنین از ارکستر امشب و همه استعدادهای استثنایی شما تشکر می‌کنم.”

بعد از رویداد، تام کروز با ارگ بزرگ سالن مشغول به شوخی شد و تصاویری از این لحظه توسط رهبر ارکستر بن پالمر و نوازنده ارگ آنا لپوود به اشتراک گذاشته شد. پالمر در کپشن خود به آهنگ معروف جری لی لوییس که در فیلم استفاده شده بود، اشاره کرد: “Goodness gracious, great balls of fire…” لپوود نیز با نوشتن “AAAAAAAAAAAHHHHHHHH” و تصویری از خود در کنار ستاره فیلم “ماموریت غیرممکن”، هیجانش را نشان داد.

تام کروز در پایان گفت: “همیشه آرزو داشتم یک فیلم را همراه با اجرای زنده یک ارکستر کامل و هماهنگ با تصویر، در برابر یک جمعیت پُر در شکوه یک سالن سینمای کلاسیک تجربه کنم. از همه شما به خاطر حضور و محقق کردن این رؤیا تشکر می‌کنم.”

خروج از نسخه موبایل