پخش «Mother Father Sister Brother Frank» در آمریکا

کمدی سیاه «Mother Father Sister Brother Frank» به کارگردانی کادن داگلاس از ۸ اکتبر در پلتفرم‌های دیجیتال آمریکا به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینما شارپ، Gravitas Ventures حق پخش کمدی سیاه «Mother Father Sister Brother Frank» به کارگردانی کادن داگلاس را برای آمریکا خریداری کرده است. این توزیع‌کننده فیلم را از ۸ اکتبر در پلتفرم‌های دیجیتال (TVOD) منتشر خواهد کرد. همچنین حقوق پخش این فیلم برای بریتانیا، استرالیا و نیوزیلند به شرکت Miracle Media Investments فروخته شده است که برنامه دارد این فیلم را در اواخر امسال در این کشورها منتشر کند.

داستان فیلم درباره خانواده‌ای حومه‌نشین است که عمویشان با یک سورپرایز ناخوشایند به شام یکشنبه آن‌ها می‌آید و قتل به یکی از موضوعات مهم در شب تبدیل می‌شود. این فیلم اوایل امسال اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره Panic Fest در آمریکا داشت.

بازیگران اصلی فیلم شامل میندی کوهن (سریال «Mrs. American Pie» از Apple TV+ و «Facts of Life») در نقش مادر، انریکو کولانتونی («Just Shoot Me»، «Veronica Mars»، «Galaxy Quest») در نقش پدر، ملانی لیشمن («Todd and the Book of Pure Evil»، «Mrs. America») در نقش خواهر، یین استوارت («Reign») در نقش برادر، خوان چیوران («Sneakerella»، «Hotel Transylvania») در نقش فرانک و شارون ماتیوز («Mean Girls»، «Five Days at Memorial»، «Hairspray») هستند.

تهیه‌کنندگان این فیلم مت شیشتر و مایکل لومندا هستند و جاناتان شارپ به عنوان تهیه‌کننده مشترک همکاری کرده است. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم نیز از HighballTV هستند.

مذاکرات برای خرید حقوق پخش آمریکا توسط جفری کوپر، مالک Cut Entertainment Group، و مک‌کنزی مگوایر از Gravitas Ventures انجام شد. خرید حقوق پخش برای بریتانیا، استرالیا و نیوزیلند نیز توسط کوپر و اندی تیلور از Miracle Media انجام شده است.

میندی کوهن در فیلم «Billy Knight» به کارگردانی الک راث که با بازی آل پاچینو و چارلی هیتون همراه است، ایفای نقش خواهد کرد. او اوایل امسال در سریال «Palm Royale» از Apple TV+، در کنار کریستن ویگ، لورا درن، الیسون جنی و کارول برنت حضور داشت.

انریکو کولانتونی اخیراً در سریال محدود «Station Eleven» از HBO Max دیده شده است.

خروج از نسخه موبایل