خرید حقوق فیلم «خوش‌شانس‌ترین مرد آمریکا» توسط IFC Films و Sapan Studios

پس از نمایش موفق در جشنواره تورنتو، فیلم «خوش‌شانس‌ترین مرد آمریکا» در آمریکا توسط IFC Films و Sapan Studios پخش خواهد شد.

به گزارش سینما شارپ، شرکت‌های IFC Films و Sapan Studios حقوق پخش فیلم «خوش‌شانس‌ترین مرد آمریکا» را برای آمریکا خریداری کرده‌اند. این فیلم درباره داستان واقعی مردی است که راز موفقیت در یک برنامه تلویزیونی محبوب را کشف کرد. این معامله پس از نمایش اولیه فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در این ماه انجام شد.

«خوش‌شانس‌ترین مرد آمریکا» شامل گروهی از بازیگران برجسته است که از جمله می‌توان به پل والتر هاوزر («ریچارد جول»)، دیوید استرترن («شب بخیر و موفق باشید»)، شمیر اندرسون («جان ویک: فصل ۴»)، والتون گاگینز («توجیه‌شده»)، میسی ویلیامز («بازی تاج و تخت»)، هیلی بنت («سیرانو») و جانی ناکسویل («جک‌اس») اشاره کرد. کارگردانی این فیلم توسط سمیر الیوروس انجام شده که فیلمنامه را به همراه مگی بریگز نوشته است. IFC قصد دارد این فیلم را در سال ۲۰۲۵ در سینماها اکران کند.

داستان فیلم در سال ۱۹۸۴ جریان دارد و زندگی یک راننده بیکار کامیون بستنی از اوهایو (هاوزر) را دنبال می‌کند که به عنوان شرکت‌کننده در برنامه تلویزیونی «Press Your Luck» حاضر می‌شود و در عین حال یک راز بزرگ را با خود حمل می‌کند. به دلیل اینکه او متوجه نقصی در بازی اصلی برنامه شده است، توانایی کسب مقدار زیادی پول را دارد. در حالی که او یک پیروزی بی‌سابقه کسب می‌کند، مدیران سردرگم در اتاق کنترل به تدریج انگیزه‌های واقعی او را کشف می‌کنند. این فیلم پس از نمایش در تورنتو نقدهای مثبتی دریافت کرد و بازی هاوزر تحسین‌های زیادی به خود جلب کرد.

جاش ساپن، مدیر Sapan Studio، در بیانیه‌ای گفت: «کار کردن با اسکات شوومان و تیم IFC Films که بهترین‌های صنعت هستند برای ارائه این داستان کاملاً آمریکایی به مخاطبان، هیجان‌انگیز است. سمیر الیوروس این داستان را به زیبایی به تصویر کشیده و بازی برجسته‌ای از پل والتر هاوزر شاهد بودیم.»

ساپن IFC Films را به خوبی می‌شناسد، زیرا بیش از ۲۰ سال مدیرعامل شرکت مادر آن، AMC Networks بوده است. Sapan Studios، که ساپن پس از ترک AMC آن را تأسیس کرد، یک شرکت تولید، پخش و سرمایه‌گذاری رسانه‌ای است که با IFC همکاری نزدیکی داشته و فیلم‌هایی مانند «طعم چیزها» و «Ghostlight» را خریداری کرده است. دیگر فیلم‌های اخیر IFC شامل «شب دیرهنگام با شیطان» و «در طبیعتی خشونت‌آمیز» هستند.

الیوروس نیز در بیانیه‌ای گفت: «هیجان‌زده‌ام که برای پخش اولین فیلم انگلیسی زبانم با IFC Films و Sapan Studio همکاری می‌کنم. کاتالوگ آن‌ها چشمگیر و بی‌زمان است و خوشحالم که به گروهی از فیلمسازان افسانه‌ای پیوسته‌ام تا این داستان بسیار آمریکایی را به مخاطبان در سراسر کشور ارائه کنیم.»

این فیلم توسط آماندا فریدمن تهیه شده و تهیه‌کنندگان اجرایی آن شامل خوان د دیوس لاراین، پابلو لاراین، اندرو هویا، پل والتر هاوزر، ران بلک، سارا مک‌فارلین، دامیانو توچی، تیزیانو توچی، سوفیا بنکس، دیویا شاهانی، آرون تاپار، راجر لولی، خوان پابلو سولانو و سیمون بلتران هستند.

این معامله توسط شوومان از IFC Films، ساپن از Sapan Studio و CAA Media Finance به نمایندگی از سازندگان فیلم مذاکره شد.

خروج از نسخه موبایل