سینمای جهان

پاتریک مولدون، کوین اینتر‌دوناتو و مایکل بیچ در «دست‌های کثیف»

فیلم «دست‌های کثیف» با داستانی از دنیای زیرزمینی شیکاگو و به کارگردانی کوین اینتر‌دوناتو ساخته می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، پاتریک مولدون (Marlowe)، کوین اینتر‌دوناتو (The Bastard Sons) و مایکل بیچ (شهردار کینگستاون) برای ایفای نقش در فیلم اکشن مستقل «دست‌های کثیف» انتخاب شده‌اند.

فیلم «دست‌های کثیف» به نویسندگی و کارگردانی اینتر‌دوناتو، در دنیای زیرزمینی شیکاگو جریان دارد. داستان زمانی شروع می‌شود که یک معامله مواد مخدر برای برادران دنتون، ریچی (مولدون) و دنی (اینتر‌دوناتو) به اشتباه می‌رود. با قتل پسر یک رئیس باند، انتقام‌گیری یک باند رقیب و تلاش رئیس خودشان (بیچ) برای پاک کردن ماجرا، برادران باید برای زنده ماندن تا صبح بجنگند.

فیلم‌برداری «دست‌های کثیف» قرار است ماه آینده در شیکاگو آغاز شود و اینتر‌دوناتو تهیه‌کنندگی آن را تحت برند Take No Prisoners Productions بر عهده دارد.

این پروژه دومین تجربه اینتر‌دوناتو به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر است؛ پس از اکران فیلم جنایی-درام «پسران حرام‌زاده» که توسط Vertical Entertainment در ژانویه 2024 پخش شد. او همچنین نویسنده، تهیه‌کننده و بازیگر فیلم ترسناک-هیجانی «بدخواه» به کارگردانی جان فالون بود. او همچنین برای نقش مکرر خود به عنوان تونی سوفرین در سریال جنایی Showtime «شهر بر تپه» که توسط چاک مک‌لین ساخته شده، شناخته می‌شود.

بازیگر پرکار مایکل بیچ در سال جاری با نقش‌های خود در سریال‌های «زوج کامل»، «شهردار کینگستاون» و «پادشاه تالسا» سال موفقی داشته است. مولدون نیز به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند «سربازان ستاره‌ای» و «استیگماتا» و به عنوان مدیر اجرایی تولید شناخته می‌شود و اخیراً در شرکت Storyboard Media فعالیت داشته است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا