سینمای جهان

آریانا گرانده: “از ۱۹ سالگی روزنامه‌های زرد قصد تخریبم را داشتند”

آریانا گرانده در واکنش به انتقادها از صدایش در فیلم "Wicked"، از تفاوت رفتار با بازیگران زن و مرد انتقاد کرد.

به گزارش سینما شارپ، آریانا گرانده به همراه هم‌بازی‌اش در فیلم “Wicked”، سینتیا اریوو، روی جلد مجله Vanity Fair ظاهر شد و به انتقادهایی که درباره صدای ملایم و نفس‌گیرش طی فیلمبرداری این پروژه مطرح شده، پاسخ داد. این برنده جایزه گرمی که در فیلم “Wicked” نقش گلایندا را بازی می‌کند، تقریباً دو سال درگیر فیلمبرداری این پروژه بود.

گرانده در واکنش به شوخی‌ها و انتقادهای مربوط به صدای گلایندا گفت: «بعضی‌ها نمی‌دانند که تغییر دادن صدا، چه برای آواز یا برای نقش‌آفرینی، چه مقدار کار و تلاش می‌طلبد. وقتی یک بازیگر مرد این کار را انجام می‌دهد، ستایش می‌شود، اما برای زنان موضوع متفاوت است.»

انتقادها از صدای گرانده در تابستان امسال و زمانی به اوج رسید که کلیپی از او در یک مصاحبه پادکستی منتشر شد که صدای او در طول صحبت تغییر می‌کرد. او در آن زمان با انتشار ویدیویی در TikTok به این انتقادها پاسخ داد و نوشت: «من عمداً جایگاه صدایم را تغییر می‌دهم و این به میزان آواز خواندنم بستگی دارد.»

گرانده اکنون به مجله Vanity Fair می‌گوید: «من به صدایم افتخار می‌کنم. دلیل اینکه در TikTok واکنش نشان دادم این بود که به کار سختی که برای این نقش انجام داده‌ام افتخار می‌کنم و می‌خواستم از آن محافظت کنم.»

این اولین باری نیست که گرانده با انتقادهای عمومی مواجه می‌شود؛ او در طول حرفه‌اش همواره با چنین واکنش‌هایی روبه‌رو بوده است. او در این مصاحبه گفت: «از ۱۹ سالگی روزنامه‌های زرد قصد تخریب من را داشتند، اما حالا در ۳۱ سالگی به خودم افتخار می‌کنم و اجازه نمی‌دهم این رسانه‌های بدنام زندگی‌ام را خراب کنند.»

 

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا