جولیا رابرتس جایزه افتخاری سزار فرانسه را دریافت می‌کند

جولیا رابرتس، ستاره "زن زیبا"، در مراسم آتی پنجاهمین دوره جوایز سزار در سالن تاریخی المپیا در پاریس مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

به گزارش سینما شارپ، جولیا رابرتس در مراسم آتی پنجاهمین دوره جوایز سزار در پاریس، جایزه افتخاری دریافت خواهد کرد.

ستاره فیلم “زن زیبا” در این مراسم که در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ در سالن تاریخی المپیا در پاریس برگزار می‌شود، مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. این مراسم به صورت زنده از کانال+ پخش خواهد شد.

آکادمی فیلم فرانسه که جوایز سزار را اهدا می‌کند، در بیانیه‌ای گفت: «جولیا رابرتس نه تنها یک ستاره سینما، بلکه یک نماد فرهنگی است که تأثیراتش فراتر از نقش‌آفرینی‌هایش می‌رود. خارج از دنیای سینما، او به فعالیت‌های خیریه متعهد است و به عنوان سفیر یونیسف فعالیت می‌کند و از تلاش‌های بشردوستانه در سراسر جهان حمایت می‌کند. همچنین، او یک مدافع محیط زیست است و صدایش را به مستندهایی در مورد حفاظت از سیاره قرض داده و به طور فعال برای حقوق زنان مبارزه می‌کند.»

نقش‌آفرینی رابرتس در سال ۱۹۸۸ در فیلم Mystic Pizza نقطه عطف کارنامه بازیگری او بود، اما نقش او به عنوان ویوین وارد در کنار ریچارد گی‌یر در فیلم “زن زیبا” در سال ۱۹۹۰ او را به یک ستاره جهانی تبدیل کرد. او در طول دهه‌ها موفق به ثبت مجموعه‌ای از فیلم‌های پرفروش مانند The Pelican Brief، عروسی بهترین دوستم، Closer، ناتینگ هیل و بخور، دعا کن، عشق بورز شده و توانایی بازیگری چشمگیری از خود نشان داده است. او در کارنامه‌اش چهار نامزدی جایزه اسکار و یک برد برای بهترین بازیگر زن در سال ۲۰۰۱ برای فیلم ارین براکویچ دارد. اخیراً، او به تلویزیون نیز روی آورده و در سریال آمازون پرایم Homecoming و سریال کوتاه Gaslit نقش‌آفرینی کرده است.

نقش بعدی رابرتس در تریلر آینده لوکا گوادانینو به نام After the Hunt خواهد بود.

رابرتس به جمع افتخاراتی چون هم‌بازی‌اش در فیلم “یازده یار اوشن”، جرج کلونی، پنلوپه کروز، رابرت ردفورد، کیت بلانشت و اسکارلت جوهانسون می‌پیوندد.

خروج از نسخه موبایل