آغاز تولید فیلم «پیکی بلایندرز» با بازگشت کیلین مورفی به نقش تامی شلبی

تولید رسمی فیلم «پیکی بلایندرز» با حضور ستاره‌هایی چون کیلین مورفی، ربکا فرگوسن و بری کیوگان در انگلستان آغاز شد.

به گزارش سینما شارپ، تولید رسمی فیلم «پیکی بلایندرز» امروز در انگلستان آغاز شد. اولین تصویر از کیلین مورفی در نقش تامی شلبی با موهای خاکستری منتشر شده است. همچنین، ربکا فرگوسن، بری کیوگان و تیم راث نیز در این فیلم حضور دارند. این فیلم اقتباسی از سریال برنده جایزه بفتا، توسط نتفلیکس در ماه ژوئن تأیید شد.

برنده جایزه اسکار، کیلین مورفی، دوباره در نقش نمادین تامی شلبی، رهبر خانواده گانگستر بیرمنگام، به روی پرده بازمی‌گردد. جزئیات دیگر نقش‌ها هنوز مشخص نیست. سریال شش‌فصلی «پیکی بلایندرز» در آوریل ۲۰۲۲ به پایان رسید، اما این پایان داستان تامی نبود. جزئیات داستان فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما مشخص شده که داستان در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد؛ موضوعی که خالق سریال، استیون نایت، در پایان سریال با سایت Deadline به اشتراک گذاشت.

ادامه این حماسه توسط نایت نوشته شده و توسط تام هارپر، کارگردان سابق «پیکی بلایندرز»، کارگردانی می‌شود. نایت به همراه پاتریک هالند، مورفی و گای هیلی تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی شامل هارپر، دیوید کوسه، جیمی گلاز‌بروک، کارین ماندابچ و اندرو وارن نیز می‌باشند. این فیلم با همکاری BBC Film ساخته خواهد شد.

استیون نایت می‌گوید: «از دیدن آغاز فیلمبرداری این فصل جدید از داستان «پیکی بلایندرز» که در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، بسیار خوشحالم. کشور در جنگ است و البته «پیکی بلایندرز» نیز.»

تام هارپر نیز افزود: «احساس بزرگی از انتظار و هیجان در میان بازیگران و تیم ما وجود دارد. از طرفداران برای رساندن ما به این نقطه سپاسگزاریم و معتقدیم که این فصل جدید چیز فوق‌العاده‌ای به همراه خواهد داشت.»

خروج از نسخه موبایل