تئو روسی بازیگر و تهیه‌کننده فیلم جدید “با من بیا” شد

تئو روسی، ستاره سریال "پنگوئن"، در فیلم "با من بیا" به کارگردانی آرون هاروی به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده حضور دارد.

به گزارش سینما شارپ، تئو روسی، ستاره سریال “پنگوئن“، به جمع بازیگران فیلم “با من بیا” به کارگردانی آرون هاروی پیوست. روسی که اخیراً در قسمت دوم سریال “پنگوئن” محصول Max ظاهر شده است، در این فیلم هم بازی خواهد کرد و هم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت خواهد داشت. داستان فیلم درباره مردی از طبقه کارگر است که در محل کار خود دچار مشکلاتی می‌شود و تحت تأثیر یک مجری رادیویی قرار می‌گیرد که صحبت‌های تحریک‌آمیز و جنجالی می‌کند.

روسی در مصاحبه‌ای با Deadline گفت: “من به قدرت هنر و تأثیر آن بر احساسات و گفتگوهای اجتماعی باور دارم. از لحظه‌ای که فیلمنامه “با من بیا” را خواندم، می‌دانستم که این داستان باید روایت شود. فکر می‌کنم این فیلم به بحث‌های لازم درباره چگونگی تأثیرگذاری اطلاعاتی که مصرف می‌کنیم، دامن خواهد زد.”

این فیلم اخیراً فیلم‌برداری خود را در گالف‌پورت، بیلاکسی و پاس کریستین، در ایالت می‌سی‌سی‌پی به پایان رسانده است. فیلمنامه توسط جاناتان کرووم و آرون هاروی نوشته شده و هاروی نیز وظیفه کارگردانی را بر عهده دارد. تهیه‌کنندگان این فیلم شامل دیمتریوس استیر، کالین بیتس، کوین گرین و نیکولاس کارمونا هستند. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه می‌توان به رایان فرانسیس، لنس کاواس، فدی عصف، مایکل سیرو و خاویر سی. اورتیز اشاره کرد. کمپانی‌های A Mind’s Eye، DreamSyndicate، EverBright Pictures و Michael Bruce Pictures به همراه FilmLens نیز از پشتیبانان این فیلم هستند.

پیش از نقش خود به عنوان دکتر جولیان راش در سریال “پنگوئن” از شبکه HBO، روسی در فیلم “امیلی جنایتکار” در کنار آبری پلازا بازی کرده است. او همچنین به خاطر نقش‌هایش در سریال “لوک کیج” از مارول، پسران هرج و مرج و ارتش مردگان شناخته می‌شود. نقش بعدی او در تریلر “ادامه بده” به کارگردانی جائومه کویت-سرا برای نتفلیکس است که در آن بازیگرانی همچون جیسون بیتمن و تارون اگرتون نیز حضور دارند. این فیلم که توسط آمبلین اینترتینمنت به کارگردانی استیون اسپیلبرگ پشتیبانی می‌شود، قرار است در ماه دسامبر اکران شود.

روسی نمایندگی پارادایم، اینترتینمنت ۳۶۰ و شرک رز دپلو را بر عهده دارد.

خروج از نسخه موبایل