جیسون کلارک در فیلم جدید کاترین بیگلو برای نتفلیکس بازی می‌کند

جیسون کلارک بار دیگر با کاترین بیگلو، کارگردان فیلم "سی دقیقه پس از نیمه‌شب"، در پروژه‌ای مهیج و ناشناس در نتفلیکس همکاری می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، کاترین بیگلو، کارگردان معروف، بازیگری آشنا را برای تکمیل بازیگران ستاره‌اش در فیلم جدید خود در نتفلیکس پیدا کرده است. جیسون کلارک، که پیش از این در فیلم “سی دقیقه پس از نیمه‌شب” به کارگردانی بیگلو حضور داشت، قرار است به پروژه جدید او بپیوندد. این تریلر بدون عنوان همچنین شامل بازیگرانی چون ادریس البا، ربکا فرگوسن، جرد هریس، گرتا لی، تریسی لتس، موسس اینگرام، آنتونی راموس و گابریل باسّو است. بیگلو کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

نتفلیکس هیچ نظری در مورد انتخاب بازیگران نداده است.

عنوان و داستان این فیلم هنوز فاش نشده است، اما منابع به Deadline گفته‌اند که داستان فیلم در کاخ سفید و در زمان وقوع یک بحران ملی اتفاق می‌افتد. این پروژه اولین فیلم بلند بیگلو پس از فیلم “دیترویت” در سال ۲۰۱۷ است؛ فیلمی که توسط Annapurna Pictures تولید و منتشر شد و مورد توجه قرار گرفت.

کلارک و بیگلو پیش‌تر در فیلم “سی دقیقه پس از نیمه‌شب” که داستان واقعی شکار اسامه بن‌لادن را روایت می‌کرد و جسیکا چستین نیز در آن بازی می‌کرد، همکاری داشتند.

کلارک اخیراً در فیلم پرآوازه اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان دیده شده است؛ فیلمی که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد. او همچنین در سریال‌های Winning Time: Rise of the Lakers Dynasty از HBO و The Last Frontier از اپل تی‌وی پلاس حضور داشته است.

او نمایندگی Robert Stein Management، CAA و وکیل کارلوس گودمن را بر عهده دارد.

خروج از نسخه موبایل