دنیلا ملچیور به پل راد و جک بلک در فیلم جدید «آناکوندا» می‌پیوندد

فیلم جدید «آناکوندا» در سونی پیکچرز با بازی پل راد، جک بلک و دنیلا ملچیور، بازسازی نیست و با تمرکز بر طنز تولید می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، پس از جذب پل راد و جک بلک به عنوان بازیگران اصلی، فیلم جدید «آناکوندا» در سونی پیکچرز بازیگران بیشتری را به ترکیب خود اضافه کرده است. دنیلا ملچیور، ستاره فیلم Road House، به تیم بازیگری این اثر جدید از کلاسیک دهه ۹۰ پیوسته است. نویسندگان فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent یعنی تام گورمیکن و کوین اتن فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند و گورمیکن نیز کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. برد فولر و اندرو فرم تهیه‌کنندگان فیلم تحت عنوان شرکت Fully Formed هستند.

استودیو هیچ نظری در مورد این انتخاب‌ها ارائه نکرده است.

فیلم اصلی «آناکوندا» در سال ۱۹۹۷ با بازی جنیفر لوپز، جان وویت، اوون ویلسون و آیس کیوب ساخته شد. داستان این فیلم در مورد گروهی از فیلمسازان است که توسط یک شکارچی دیوانه به گروگان گرفته می‌شوند و مجبور می‌شوند در جستجوی بزرگترین و خطرناک‌ترین مار جهان یعنی آناکوندا او را همراهی کنند. این فیلم در باکس آفیس بسیار موفق بود و ۱۴۵ میلیون دلار در جهان از جمله ۶۵ میلیون دلار در داخل آمریکا درآمد داشت. این موفقیت برای لوپز و آیس کیوب آغازگر یک دوران موفقیت‌آمیز در باکس آفیس بود.

منابع می‌گویند که نسخه جدید فیلم «آناکوندا» بازسازی نیست، بلکه یک برداشت جدید است که داستان آن بیشتر به سمت طنز متمایل می‌شود و همچنان مار آناکوندا در مرکز داستان قرار دارد. هنوز مشخص نیست که ملچیور چه نقشی را ایفا خواهد کرد.

دنیلا ملچیور اخیراً در فیلم Road House حضور داشت که در کنار جیک جیلنهال نقش‌آفرینی کرد و این فیلم در ماه مارس با شکستن رکوردهای استریمینگ، به موفقیت بزرگی دست یافت. دنباله‌ای برای این فیلم نیز اعلام شده است.

ملچیور قبل از این، با نقش برجسته‌اش در فیلم The Suicide Squad از DC Studios شناخته شد و پس از آن در فیلم‌های بزرگی چون Fast X و Guardians of the Galaxy Vol. 3 بازی کرد. فیلم بعدی او Balls Up با بازی مارک والبرگ است که توسط استودیو Amazon MGM تولید می‌شود.

او به تازگی تولید فیلم مستقل American Sweatshop را به پایان رسانده است.

ملچیور تحت نمایندگی‌های Gersh، Brave Artists Management و Felker Toczek Suddleson فعالیت می‌کند.

خروج از نسخه موبایل