جی. کی. سیمونز و نینا آریندا به بازیگران فیلم «109 میلیارد دنبال‌کننده» پیوستند

این درام کمدی واقع‌گرایانه جادویی به کارگردانی الا تییر، با حضور سیمونز و دخترش در نیویورک فیلم‌برداری می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، جی. کی. سیمونز، برنده اسکار، و نینا آریندا، برنده جایزه تونی، به گروه بازیگران فیلم «109 میلیارد دنبال‌کننده» به کارگردانی و نویسندگی الا تییر، کارگردان فیلم‌های «Foreign Letters» و «Tomorrow Ever After»، پیوستند.

فیلم‌برداری این اثر درام کمدی واقع‌گرایانه جادویی از نوامبر در نیویورک آغاز خواهد شد و در کنار سیمونز، دختر او الیویا سیمونز (بازیگر فیلم «You Can’t Run Forever») و جیک رایان (بازیگر فیلم‌های «Asteroid City» و «Eighth Grade») نیز ایفای نقش می‌کنند.

داستان این فیلم درباره یک دانشجوی سینما (با بازی الیویا سیمونز) است که در حال ساخت مستندی درباره یک مرد بی‌خانمان (با بازی جی. کی. سیمونز) است که معتقد است او «فرشته مرگ» است. فیلم‌بردار او که در عین حال علاقه عاشقانه‌اش نیز می‌شود (با بازی جیک رایان) باعث ایجاد لحظات خنده‌دار و احساسی در داستان می‌شود، در حالی که مادر شکسته ولی دوست‌داشتنی او (با بازی نینا آریندا) به فیلم چاشنی درام و آشفتگی اضافه می‌کند.

این فیلم همچنین فرصتی برای تجدید دیدار جی. کی. سیمونز و نینا آریندا است که در فیلم «Being the Ricardos» ساخته آرون سورکین در سال 2021 نیز با هم همکاری کرده بودند.

جی. کی. سیمونز در سال 2015 برای ایفای نقش در فیلم «Whiplash» برنده جایزه اسکار شد و در فیلم‌های آینده «The Union»، «Red One»، «Saturday Night» و «Juror #2» نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت.

نینا آریندا برای بازی در تئاتر «Venus in Fur» در سال 2015 برنده جایزه تونی شد. از دیگر آثار او می‌توان به «The Marvelous Mrs. Maisel»، «Goliath»، «Richard Jewell»، «Stan & Ollie» و «Florence Foster Jenkins» اشاره کرد.

الا تییر در این‌باره می‌گوید: «این فیلم‌نامه را به‌طور خاص برای جی. کی. و الیویا سیمونز نوشتم زیرا می‌دانم رابطه آن‌ها صفحه نمایش را نورانی و دل‌ها را می‌رباید. ارتباط ما با والدین یا مراقبانمان می‌تواند پر از درد و پیچیدگی باشد و بر تمامی روابط بعدی ما در زندگی تأثیر بگذارد. این فیلم، نامه عاشقانه من به همه والدین است، از جمله والدین خودم.»

فیلم «109 میلیارد دنبال‌کننده» محصول مشترکی از Thier Productions و Darius Films است. الا تییر و نیکولاس تاباراک (تهیه‌کننده فیلم‌های «The Baker» و «Irena’s Vow») تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارند.

تاباراک می‌گوید: «من خوش‌شانس بودم که قبلاً با جی. کی. سیمونز در فیلم «A Beginner’s Guide to Endings» همکاری کرده‌ام و نمی‌توانم خوشحال‌تر باشم که دوباره با او و این بازیگران فوق‌العاده کار کنم. و چه مکانی نمادین‌تر از نیویورک در پاییز برای فیلم‌برداری وجود دارد؟»

از دیگر اعضای تیم سازنده این فیلم می‌توان به میلتون کام (مدیر فیلم‌برداری)، ماریانا سوآرس (طراح صحنه) و میا کوسومانو و مگان رافرتی (مسئولان انتخاب بازیگر) اشاره کرد.

خروج از نسخه موبایل