جان کراولی فیلم روانشناختی «پنج» را برای TriStar کارگردانی می‌کند

آدام مک‌کی و کوین مسیک تهیه‌کنندگی فیلم روانشناختی «پنج» را که درباره یک بیوه و یک بازیگر است برعهده دارند.

به گزارش سینما شارپ، جان کراولی، کارگردان فیلم عاشقانه «ما در زمان زندگی می‌کنیم» که در حال حاضر در جشنواره‌های فیلم پاییز قلب‌ها را تسخیر کرده، قرار است فیلمی روانشناختی به نام «پنج» را برای TriStar Pictures کارگردانی کند.

آدام مک‌کی، کوین مسیک و بِتسی کوچ این فیلم را از طریق شرکت Hyperobject Industries تهیه می‌کنند. این پروژه، تیم تهیه‌کننده را دوباره با ست رایس، نویسنده فیلم هیجان‌انگیز «منو» که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و با بازی رالف فاینس و آنیا تیلور-جوی همراه بود، متحد می‌کند.

در حالی که جزئیات داستان هنوز فاش نشده، این پروژه به عنوان یک داستان دونفره توصیف شده است و محوریت آن یک بیوه تازه‌کار است که به بازیگر یک نمایش تک‌نفره وسواس پیدا می‌کند.

رایس به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. نیکول براون، رئیس TriStar و شری شیرازی از طرف استودیو بر این پروژه نظارت می‌کنند.

کراولی، کارگردان ایرلندی برنده بفتا است که اولین فیلم بلند خود را با آنتولوژی جنایی Intermission در سال ۲۰۰۳ ساخت. او برای فیلم درام Boy A (محصول ۲۰۰۷) که اندرو گارفیلد در آن بازی می‌کرد، برنده بفتا برای بهترین کارگردانی شد و با فیلم Brooklyn (محصول ۲۰۱۵) توجه هالیوود را به خود جلب کرد. این فیلم که با بازی سائورس رونان ساخته شد، بفتای بهترین فیلم بریتانیایی را برد و همچنین سه نامزدی اسکار را دریافت کرد. از دیگر آثار کراولی می‌توان به سهره طلایی (۲۰۱۹) اشاره کرد که اقتباسی از رمان دونا تارت با بازی انسِل الگورت و نیکول کیدمن بود.

فیلم «ما در زمان زندگی می‌کنیم» با بازی اندرو گارفیلد و فلورنس پیو داستان عشقی یک زوج را در طول دهه‌ها روایت می‌کند. این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و توسط A24 به‌طور سینمایی منتشر خواهد شد.

کراولی توسط شرکت‌های WME، Casarotto Ramsay و Goodman Genow نمایندگی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل