مدلین کلاین و کی جی آپا در درام عاشقانه جدید «نقشه‌ای که به تو منتهی می‌شود»

فیلم عاشقانه جدید آمازون و ام‌جی‌ام با بازی مدلین کلاین و کی جی آپا به کارگردانی لاسه هالستروم بر اساس رمان جی.پی. مونینگر ساخته می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، مدلین کلاین، ستاره سریال محبوب «بانک‌های خارجی» نتفلیکس، و کی جی آپا، بازیگر معروف سریال «ریوردیل» شبکه CW، قرار است در فیلم درام عاشقانه «نقشه‌ای که به تو منتهی می‌شود» که توسط استودیوهای آمازون و ام‌جی‌ام ساخته می‌شود، نقش‌های اصلی را ایفا کنند.

بازیگران دیگری که به این پروژه پیوسته‌اند، شامل سوفیا وایلی (High School Musical: The Musical: The Series)، مدیسون تامپسون (Ozark)، اورلاندو نورمن (Tummy Monster) و جاش لوکاس (Palm Royale) هستند.

لاسه هالستروم، کارگردان سوئدی فیلم‌های احساسی مانند «نامه‌ای به جان» و «چی به سر گیلبرت گریپ آمده؟» مسئولیت کارگردانی این فیلم عاشقانه را بر عهده دارد. این فیلم اقتباسی از رمان جی.پی. مونینگر با همین نام است. فیلمنامه توسط لس بوهیم (Shut Eye) و ورا هربرت (This is Us) نوشته شده است.

تهیه‌کنندگان فیلم شامل مارتی بوون، ویک گادفری، آیزاک کلازنر و جان فیشر از تمپل هیل هستند.

داستان فیلم در مورد زنی جوان (با بازی کلاین) است که در طول یک سفر فارغ‌التحصیلی به اروپا همراه با دوستانش، با مردی مرموز (با بازی آپا) آشنا می‌شود. جاذبه فوری میان آن‌ها به دلیل فشارهای زندگی، مسئولیت‌ها و چند راز پنهان به چالش کشیده می‌شود، و این مرد زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل