احتمال بازگشت «شرلوک» با بازی بندیکت کامبربچ به صفحه نمایش

سو ورتیو، تهیه‌کننده سریال «شرلوک» از احتمال بازگشت این برند محبوب صحبت کرده و امیدوار به تولید یک فیلم است.

به گزارش سینما شارپ، بندیکت کامبربچ ممکن است دوباره نقش شرلوک هولمز را با ذره‌بینش ایفا کند.

سو ورتیو، تهیه‌کننده بازسازی سریال محبوب بی‌بی‌سی از داستان‌های کارآگاهی آرتور کانن دویل درباره شرلوک هولمز، اعلام کرد که احتمال بازگشت این برند وجود دارد.

ورتیو در مراسم «Trailblazers» آمازون پرایم ویدئو در لندن به Deadline گفت: «ما عاشق آن سریال هستیم و آینده‌ای برای آن وجود دارد. یک روز. شاید. اگر همه بخواهند آن را انجام دهند.»

او اضافه کرد: «هنوز دکور سریال را جایی در انبار دارم که به احتمال زیاد تا حالا خراب شده است، راستش را بخواهید. مشکل این است که همه را هماهنگ کنیم و اینکه بازیگران بخواهند دوباره آن را انجام دهند.»

مارک گیتیس، یکی از خالقان و بازیگران سریال «شرلوک»، اوایل امسال امیدها برای ساخت یک فیلم را افزایش داد و به Deadline گفت: «ما دوست داریم یک فیلم بسازیم اما جمع‌کردن همه بازیگران خیلی دشوار است.»

بندیکت کامبربچ در این سریال در کنار مارتین فریمن که نقش جان واتسون را بازی می‌کرد، حضور داشت. آخرین باری که این دو در کنار هم روی صفحه ظاهر شدند، سال 2017 و در اپیزود پایانی با عنوان «مشکل نهایی» بود.

ورتیو که شرکت تولید سریال شرلوک به نام Hartswood Films را اداره می‌کند، اخیراً این شرکت را به استودیو ITV فروخته است، معامله‌ای که اولین بار توسط Deadline فاش شد.

ورتیو گفت که مایل بود شریکی پیدا کند زیرا «کمی احساس تنهایی می‌کردیم» و «داشتن چند همکار» برای آینده شرکت بسیار مهم است. او اضافه کرد که Hartswood قصد دارد از مجموعه‌های موجود در کتابخانه ITV Studios برای پروژه‌های آینده بهره ببرد.

Hartswood به‌تازگی کمدی «داگلاس لغو شده است» با بازی هیو بونوویل و کارن گیلان را برای ITV تولید کرده است. این شرکت همچنین سریال «ساعت شیطان» را برای آمازون پرایم ویدئو تولید کرده است.

خروج از نسخه موبایل