پایان حضور تاد فیلیپس در دنیای دی‌سی پس از «جوکر: جنون دو نفره»

تاد فیلیپس اعلام کرد که فیلم‌های «جوکر» تنها پروژه‌های او در دنیای دی‌سی بودند و قصد ساخت فیلم دیگری ندارد.

به گزارش سینما شارپ، پنج سال پس از اکران اولین فیلم «جوکر» که بیش از 1 میلیارد دلار فروش داشت و اسکار بهترین بازیگر را برای واکین فینیکس به ارمغان آورد، دنباله این فیلم نیز اکنون به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد این فیلم پایان راه شخصیت ابرشرور جوکر برای تاد فیلیپس، نویسنده و کارگردان این پروژه‌ها باشد.

فیلم «جوکر: جنون دو نفره» نشان می‌دهد که آرتور فلک (با بازی واکین فینیکس) در بیمارستان ایالتی آرکهام زندانی است و در انتظار محاکمه به دلیل جنایاتش به عنوان جوکر، با عشق زندگی‌اش، هارلی کوئین (با بازی لیدی گاگا) آشنا می‌شود. در مراسم افتتاحیه فیلم در لس‌آنجلس در روز دوشنبه، فیلیپس اعتراف کرد که ابتدا برای پیشنهاد نقش به گاگا مضطرب بود، اما او به‌سرعت پذیرفت.

فیلیپس به The Hollywood Reporter گفت: «فکر می‌کنم نصف فیلمنامه را برای او فرستادیم و او خیلی سریع به من پیام داد که به آن علاقه‌مند است، عاشقش شده و دقیقاً همان چیزهایی که انتظار داشتم بشنوم. سپس به خانه‌اش رفتم و درباره بقیه فیلم که هنوز نوشته نشده بود، صحبت کردیم. [همکار نویسنده] اسکات سیلور و من به‌طور مشهور نویسنده‌های کندی هستیم.»

زمانی که از فیلیپس پرسیدند آیا ممکن است فیلمی مستقل برای شخصیت هارلی کوئین بسازد، او پاسخ داد: «این واقعاً جایی نیست که این فیلم برای من به آن می‌رسد. احساس می‌کنم زمان من در دنیای دی‌سی همین دو فیلم بود.» فیلیپس پیش‌تر اعلام کرده بود که علاقه‌ای به ساخت «جوکر 3» ندارد. او پیش‌تر کارگردانی سه‌گانه «خماری» و فیلم «سگ‌های جنگ» در سال 2016 را نیز برعهده داشت.

از سوی دیگر، لیدی گاگا به‌شدت در نقش هارلی کوئین فرو رفت و یک آلبوم همراه با فیلم به نام «هارلی کوئین» تولید کرد که هم‌زمان با اکران فیلم منتشر می‌شود.

او درباره این آلبوم به THR گفت: «فکر می‌کنم که کاوش خلاقانه در این موسیقی و شخصیت تجربه‌ای بسیار خاص بود. این سفر به برخی لحظات تاریک و خصوصی در زندگی‌ام بود که شاید واقعاً نمی‌خواستم آن‌ها را به اشتراک بگذارم، اما در این فضا و فیلم و داستان، بهترین مکان برای قرار دادن همه چیز بود.»

فیلم «جوکر: جنون دو نفره» روز جمعه به سینماها می‌آید.

خروج از نسخه موبایل