اقتباس جدید «راگرتز» به کارگردانی جیسون مور با ترکیب لایو اکشن و CGI

فیلم لایو اکشن و CGI از «راگرتز» به کارگردانی جیسون مور در دست ساخت است. فیلم‌نامه توسط مایکی دی و استریتر سیدل نوشته شده است.

به گزارش سینما شارپ، کارتون کلاسیک «راگرتز» از دهه ۱۹۹۰ که ماجراهای گروهی از نوزادان کنجکاو را دنبال می‌کرد، به زودی با یک اقتباس جدید لایو اکشن و CGI به پرده سینما بازمی‌گردد. طبق گزارش‌های رسیده به Deadline، این فیلم به کارگردانی جیسون مور، کارگردان فیلم موفق Pitch Perfect، ساخته خواهد شد. مایکی دی، ستاره Saturday Night Live، به همراه استریتر سیدل فیلم‌نامه را نوشته‌اند.

مجموعه اصلی «راگرتز» توسط آرلین کلاسی، گابور سوپو و پل ژرمن خلق شد و اولین بار در سال ۱۹۹۱ در شبکه نیکلودئون پخش شد. این سریال که زندگی روزمره نوزادانی به نام‌های تامی، چاکی، فیل و لیل را به تصویر می‌کشید، به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این شبکه تبدیل شد. این گروه در هر قسمت از سریال با ماجراجویی‌های بزرگی مواجه می‌شدند که به تجربه‌های زندگی روزمره مرتبط بودند.

پس از پخش سه فصل، این مجموعه در سال ۱۹۹۶ بازسازی شد و تا دهه ۲۰۰۰ ادامه یافت. محبوبیت این سریال به ساخت سه فیلم انیمیشنی و دریافت جوایز مختلف منجر شد. همچنین، نسل جدیدی از مخاطبان از طریق استریم کردن اپیزودهای قدیمی به این مجموعه علاقه‌مند شده‌اند.

کارن روزنفلت، به همراه خالقان سریال اصلی یعنی کلاسی و سوپو، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. مور، که نامزد جایزه تونی نیز بوده، کارگردانی فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و تئاتری بسیاری را در کارنامه دارد و به نظر می‌رسد انتخاب مناسبی برای به تصویر کشیدن این شخصیت‌ها باشد. اولین تجربه کارگردانی او با Pitch Perfect که با بازی آنا کندریک، ربل ویلسون و بریتنی اسنو همراه بود، موفقیت چشمگیری به دست آورد و مور تهیه‌کننده اجرایی دنباله‌های این فیلم نیز بود.

مور اخیراً فیلم Shotgun Wedding با بازی جنیفر لوپز و جاش دوهامل را برای Prime Video کارگردانی کرده است و به زودی دو اقتباس از کتاب‌های Guncle و This Time Tomorrow را نیز کارگردانی خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل