ماجرای خنده‌دار “باد شکم” ویل اسمیت در پشت صحنه فیلم “مردان سیاه‌پوش”

بری ساننفلد از ماجرای جالبی درباره ویل اسمیت و یک اتفاق ناخواسته در فیلمبرداری "مردان سیاه‌پوش" پرده برداشت.

به گزارش سینما شارپ، بری ساننفلد ادعا می‌کند که “باد شکم” ویل اسمیت در فیلم “مردان سیاه‌پوش” باعث تخلیه صحنه به مدت سه ساعت شد.

فیلمساز با تجربه، بری ساننفلد، در یک مصاحبه جالب با کلی ریپا در پادکست او، ماجرای خنده‌داری از صحنه فیلمبرداری “مردان سیاه‌پوش” به اشتراک گذاشت. او در این مصاحبه گفت: “واقعا دوست ندارید در فضای بسیار کوچک و بسته‌ای همراه با بوی باد شکم ویل اسمیت باشید.”

ساننفلد، که به تازگی کتاب جدیدی با عنوان “بهترین مکان ممکن، بدترین زمان ممکن” منتشر کرده، مجموعه‌ای از داستان‌های جالب و خنده‌دار درباره فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی خود را در این کتاب آورده است. یکی از این داستان‌ها مربوط به همکاری او با ویل اسمیت است که به ماجرای خنده‌دار “باد شکم” اسمیت در صحنه فیلمبرداری مردان سیاه‌پوش برمی‌گردد.

او توضیح داد که در صحنه‌ای از فیلم “مردان سیاه‌پوش” در سال ۱۹۹۷، ویل اسمیت و تامی لی جونز در وسیله‌ای باید قرار می‌گرفتند که به صورت مهر و موم شده بود و نمی‌توانستند از آن خارج شوند. در این لحظه، ساننفلد صدای ویل اسمیت را شنید که گفت: “اووه، ببخشید، تامی، ببخشید، باز (ساننفلد)، نردبان رو بیار.” و تامی لی جونز با خونسردی گفت: “اشکالی نداره، ویل، نگران نباش.”

ساننفلد گفت که نردبان را سریع آوردند تا بازیگران را از آن دستگاه خارج کنند، و تامی لی جونز سریع از صحنه خارج شد. ساننفلد خنده‌کنان گفت: “ویل اسمیت آدمی است که باد شکم زیادی دارد. و شما واقعا نمی‌خواهید در یک فضای کوچک و بسته با باد شکم ویل اسمیت باشید.”

به گفته او، پس از این اتفاق، صحنه فیلمبرداری به مدت سه ساعت تخلیه شد!

خروج از نسخه موبایل