دانیل کویین-توی، بازیگر نوظهور در نقش اصلی فیلم “ولترون” آمازون و MGM

بازیگر نوپای دانیل کویین-توی، که تا کنون در فیلمی حضور نداشته، نقش اصلی فیلم ولترون را به کارگردانی راوسون مارشال ثوربر برعهده گرفته است.

به گزارش سینما شارپ، دانیل کویین-توی، بازیگر نوظهور و بدون تجربه فیلمی، موفق شده است نقش اصلی فیلم “ولترون” محصول آمازون و MGM را به دست آورد. این فیلم اکشن لایو-اکشن بزرگ‌ بودجه بر اساس انیمه مکانیکی مشهور “ولترون” ساخته خواهد شد.

راوسون مارشال ثوربر، فیلمساز معروف به خاطر فیلم موفق نتفلیکس Red Notice، کارگردانی این اقتباس را برعهده دارد و فیلمبرداری آن قرار است پاییز امسال در استرالیا آغاز شود.

از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان به تاد لیبرمن از طریق شرکت Hidden Pictures، باب کوپلار از World Events Productions، خود ثوربر و دیوید هابرمن از Hobie Films اشاره کرد.

ولترون بر اساس دو سریال علمی‌تخیلی ژاپنی به نام‌های Beast King GoLion و Kikou Kantai Dairugger XV ساخته شده است. این سریال‌ها توسط World Events ویرایش و دوبله شدند و با نام Voltron: Defender of the Universe به نمایش درآمدند. این مجموعه در میانه دهه ۱۹۸۰ پخش شد و داستان پنج خلبان جوان را دنبال می‌کرد که با هدایت گروهی به نام ربات‌های شیر، وسایلی که به هم می‌پیوندند و ربات عظیمی به نام ولترون را تشکیل می‌دهند، به نبرد می‌پردازند.

جزئیات داستان نسخه جدید فیلم هنوز مشخص نشده است. ثوربر به همراه الن شنمن فیلمنامه این نسخه را نوشته است. آنچه که مشخص است، پتانسیل این نقش برای پرتاب دانیل کویین-توی به لیست‌های داغ بازیگران در بین کارگردانان و تهیه‌کنندگان است.

آمازون، ثوربر و تهیه‌کنندگان، جستجوی گسترده‌ای برای انتخاب بازیگران اصلی زن و مرد انجام دادند و آزمایش‌های تصویری در اوایل و اواسط سپتامبر برگزار شد. کویین-توی یکی از چهار نفر نهایی برای نقش اصلی مرد بود. (نقش اصلی زن نیز آزمایش‌های سه بازیگر را پشت سر گذاشت و هنوز انتخاب نشده است.)

با اینکه دانیل کویین-توی تجربه فیلمی ندارد، اما در تلویزیون حضور داشته است و یک اعتبار در سریال Badults از شبکه BBC Three و همچنین حضور به عنوان اضافی در یک قسمت از سریال Outlander دارد.

با این حال، آنچه سازندگان فیلم را تحت تأثیر قرار داد، کارهای صحنه‌ای او بود. این بازیگر ۲۱ ساله که در مدرسه هنرهای دراماتیک لندن (LAMDA) و همچنین مدرسه رقص اسکاتلند تحصیل کرده، در بهار گذشته به عنوان بازیگر جایگزین تام هالند در بازگشت پرهیاهوی او به دنیای تئاتر در تولید رومئو و ژولیت در وست اند فعالیت داشت. او در این تولید به عنوان نقش پاریس، خواستگار ژولیت، اولین حضور حرفه‌ای خود را رقم زد. همچنین در چندین نمایش دیگر که توسط LAMDA برگزار شد، نقش‌آفرینی کرده است.

کویین-توی توسط فلورنس رز از گروه استعدادهای مستقل و وکیل دانیل پسمن نمایندگی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل