سینمای جهان

فرانسیس فورد کوپولا در مدرسه فیلم و تلویزیون بریتانیا تشویق ایستاده دریافت کرد

کارگردان «مگالوپلیس» در یک رویداد دو ساعته تجربیات خود را با دانشجویان به اشتراک گذاشت.

به گزارش سینما شارپ، این هفته، فرانسیس فورد کوپولا پس از سخنرانی در مدرسه فیلم و تلویزیون بریتانیا، تشویق ایستاده‌ای از سوی بیش از ۱۵۰ دانشجو دریافت کرد. خبر انحصاری این رویداد را هالیوود ریپورتر منتشر کرده است.

این فیلم‌ساز افسانه‌ای و کارگردان فیلم «مگالوپلیس» از مدرسه ملی فیلم و تلویزیون (NFTS) در بیکنزفیلد، انگلستان بازدید کرد. در این بازدید، او در یک رویداد دو ساعته با عنوان «در گفتگو» به دانشجویان مشاوره و دیدگاه‌های خود را ارائه داد و درباره لحظات مهم حرفه‌ای‌اش صحبت کرد.

مدیر NFTS، جان واردل، در این باره گفت: «بازدید این هفتهٔ فرانسیس فورد کوپولا فرصتی بی‌نظیر برای دانشجویان NFTS بود تا از یک استاد واقعی سینما بیاموزند. آثار او الهام‌بخش نسل جدیدی از فیلم‌سازان بوده است.»

در این نشست آزاد، دانشجویان این فرصت را داشتند تا از کوپولا که به خاطر آثار مشهوری همچون سه‌گانه برنده اسکار «پدرخوانده» و «اینک آخرالزمان» شناخته می‌شود، سوالات خود را بپرسند.

با این حال، کوپولا در حال حاضر شاهد شکست فیلم «مگالوپلیس» در گیشه و میان مخاطبان و منتقدان است. در آستانه آخر هفته گذشته، شرکت لیونزگیت پیش‌بینی کرده بود که این فیلم در گیشه داخلی بین ۵ تا ۷ میلیون دلار فروش داشته باشد. اما این فیلم در اولین آخر هفته خود تنها ۴ میلیون دلار فروش داشت و از تماشاگران امتیاز D+ در سینمااسکور دریافت کرد.

آدام درایور، جیانکارلو اسپوزیتو، ناتالی امانوئل، آبری پلازا و شایا لابوف در این فیلم حماسی کوپولا که بازسازی دوران امپراتوری روم در نیویورک مدرن در آستانه فروپاشی است، ایفای نقش می‌کنند.

علاوه بر این، کوپولا درگیر یک دعوای حقوقی بر سر اتهاماتی مبنی بر رفتار غیرحرفه‌ای در صحنه فیلم‌برداری «مگالوپلیس» است و چندین طرف متقابل اقدام به طرح شکایت‌های مختلف کرده‌اند. او همچنین از مجله وریتی به دلیل افترا شکایت کرده و ادعاهای مطرح‌شده مبنی بر نبود موازین سنتی برای محافظت در برابر آزار جنسی را رد کرده و این نشریه را به جعل اظهارات متهم کرده است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا