اندرو گارفیلد به شوخی: مستند سه قسمتی درباره اسب چرخ‌فلکی «We Live in Time»

اندرو گارفیلد و فلورنس پیو در فیلم عاشقانه جدید، به موضوع اسب چرخ‌فلکی جنجالی پرداخته‌اند.

به گزارش سینما شارپ، اندرو گارفیلد همه میم‌های اسب چرخ‌فلکی در فیلم We Live in Time را دیده و از آن‌ها خوشش آمده است.

این بازیگر نامزد اسکار در برنامه The Late Show with Stephen Colbert قبل از اکران این فیلم در سینماها حضور پیدا کرد. در طول این حضور، کلبر از گارفیلد درباره اسب چرخ‌فلکی “شیطانی” که در یک عکس تبلیغاتی از او و هم‌بازی‌اش، فلورنس پیو، دیده شده و در اینترنت پخش شده بود، سوال پرسید.

گارفیلد توضیح داد که این عکس را وقتی دید که در حال اسکرول کردن بی‌پایان قبل از شروع یک دوره شش‌روزه در شمال کالیفرنیا بود که در آن نمی‌توانست از تلفن همراهش استفاده کند.

او به کلبر گفت: «این عکس را دیدم و با خودم فکر کردم، شاید من تنها کسی باشم که این اسب دیوانه را متوجه شدم. انگار که ما توی پوسترش هستیم، اما شاید دارم زیادی حساس می‌شوم. احتمالاً هیچ‌کس دیگری آن را نمی‌بیند.»

بعد از پایان دوره و روشن کردن تلفنش، اولین چیزی که دید، کلبر بود که در مونولوگ خود درباره این اسب صحبت می‌کرد. گارفیلد ادامه داد: «همه میم‌ها را دیدم و واقعاً در سالن فرودگاه از خنده گریه می‌کردم. پس به نظر می‌رسد که دیگران هم متوجهش شده‌اند.»

قبل از اینکه به کلبر تی‌شرتی با تصویر اسب بدهد، گارفیلد با شوخی گفت که قصد دارد یک مستند سه قسمتی بسازد «تا بفهمد که چطور این اشتباه رخ داده و چرا این اسب این‌قدر مشهور شده است.»

فیلم We Live in Time داستان آلوت (پیو) و توبیاس (گارفیلد) را دنبال می‌کند که با یک ملاقات غیرمنتظره زندگی‌شان تغییر می‌کند. در حالی که با چالش‌های زمانی روبرو هستند، آن‌ها یاد می‌گیرند که هر لحظه از داستان عاشقانه غیرمعمول خود را قدر بدانند.

به دلیل محتوای عاشقانه فیلم، کلبر از گارفیلد درباره اولین باری که عشق را تجربه کرده پرسید. بازیگر فیلم Spider-Man: No Way Home به یاد آورد که در دوران نوجوانی با دختری به نام سارا در ایستگاه اتوبوس آشنا شده بود.

او با یادآوری آن لحظه گفت: «سارا داشت آهنگ اسپایس گرلز “If you wanna be my lover” را می‌خواند. من ۱۲۵ سانتی‌متر قد داشتم و او حدود ۱۷۸ سانتی‌متر قد داشت. یک بلوند زیبا با پوست صاف و زیبا. او از من پرسید: “می‌خوای عاشقم بشی؟” و من که ۱۳ سالم بود و هنوز بلوغ نداشتم، گفتم: “بله، خیلی دوست دارم.”»

گارفیلد اعتراف کرد که این رابطه خیلی دوام نداشت. وقتی به خانه سارا رفت، تلفن زنگ خورد و وقتی او برگشت، با یکی از دوستانش در گوش او چیزی گفت. آن دوست آمد و گفت: «سارا داره ازت جدا می‌شه چون یکی از بچه‌های جذاب دبیرستان کناری باهاش تماس گرفته و گفته “می‌خوای عاشق من بشی؟”» و من هم سه سال عاشقش بودم و حالا حالم خوبه.

فیلم We Live in Time از ۱۸ اکتبر در سینماها اکران می‌شود.

خروج از نسخه موبایل