سینمای جهان

فروش بین‌المللی فیلم ژاپنی «زندگی در دو دنیا» به چین، کره و تایوان

فیلم «زندگی در دو دنیا» به کارگردانی میپو او، در بازارهای بین‌المللی از جمله چین، کره و تایوان فروش داشته است.

به گزارش سینما شارپ، فیلم ژاپنی Living in Two Worlds (زندگی در دو دنیا) موفق به فروش بین‌المللی در چندین بازار از جمله هنگ‌کنگ (Edko)، تایوان (Sky Digi)، چین (Hugoeast)، کره جنوبی (MediaCastle)، اندونزی (Falcon) و در پروازها (Encore) شده است.

از زمان اکران این فیلم در تاریخ ۱۳ سپتامبر در ژاپن، Living in Two Worlds بیش از ۹۰.۳ میلیون ین (حدود ۶۱۵,۰۰۰ دلار) فروش داشته است و شرکت Gaga Corporation نمایندگی این فیلم را برعهده دارد.

این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای برای اولین بار در بخش رقابتی به نمایش درآمد و همچنین در جشنواره فیلم BFI لندن نیز به رقابت خواهد پرداخت.

به کارگردانی میپو او، فیلم Living in Two Worlds با بازی ریو یوشیزاوا، آکیو اوشیداری و آکیتو ایمای ساخته شده است. این فیلم بر اساس مقاله‌ای خودزندگینامه‌ای از دای ایگاراشی است.

تهیه‌کننده، هیدیوکی یاماکونی، حقوق این مقاله را قبل از مراجعه به او برای کارگردانی این فیلم، به دست آورده بود.

یاماکونی در این باره گفت: «شنیده بودم که میپو تمام پیشنهادات برای کارگردانی فیلم‌های بلند را رد کرده است، اما همچنان امید داشتم که او این پروژه را قبول کند. از آنجا که او می‌تواند از دید یک مادر به رشد پسرش نگاه کند، می‌خواستم او کارگردان این فیلم باشد.»

او به دلیل تمرکز بر تربیت فرزند، از فیلم‌سازی فاصله گرفته بود، اما پیشنهاد کارگردانی Living in Two Worlds را پذیرفت.

فیلم Living in Two Worlds داستان دای را روایت می‌کند که در روستایی در ژاپن از والدینی ناشنوا به دنیا می‌آید. اما با بزرگ‌تر شدن دای، او به دلیل تفاوت‌هایش با دیگران احساس ناراحتی می‌کند و شروع به سرزنش مادر ناشنوایش برای مشکلات روزمره‌اش می‌کند. در ۲۰ سالگی، دای خانه را ترک می‌کند و به توکیو می‌رود و در آنجا به عنوان گزارشگر مجله شروع به کار می‌کند. پس از ۸ سال، دای برای اولین بار به خانه برمی‌گردد و با مادر ناشنوایش وقت می‌گذراند، که در این بین خاطره‌ای فراموش شده به طور غیرمنتظره به ذهن دای بازمی‌گردد.

میپو او در سال ۲۰۱۴ فیلم The Light Shines Only There را کارگردانی کرد که برنده جایزه بهترین کارگردان در بخش رقابت جهانی جشنواره فیلم مونترال شد و به عنوان نماینده ژاپن در بخش بهترین فیلم بین‌المللی در جوایز اسکار انتخاب شد. فیلم بعدی او به نام Being Good جایزه نت‌پک برای بهترین فیلم آسیایی را در جشنواره فیلم بین‌المللی مسکو به دست آورد.

زندگی در دو دنیا, فیلم ژاپنی, میپو او, فروش بین‌المللی فیلم, جشنواره فیلم شانگهای, جشنواره فیلم لندن, ریو یوشیزاوا, مقاله خودزندگینامه‌ای, فیلم‌های ژاپنی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا