سباستین استن: «ترامپ درون همه ما وجود دارد»

سباستین استن، در نقش ترامپ در فیلم «کارآموز»، از لزوم شناخت و درک بهتر نقاط تاریک شخصیت‌های انسانی صحبت می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، سباستین استن در فیلم The Apprentice به کارگردانی علی عباسی نقش دونالد ترامپ را بازی می‌کند.

در مصاحبه‌ای جدید، بازیگر Captain America: The Winter Soldier درباره انسان‌سازی از رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده که دو بار استیضاح شده است، صحبت کرد.

استن به Entertainment Weekly گفت: «فکر می‌کنم به نوعی یک ترامپ درون همه ما وجود دارد. می‌دانم شاید این حرف محبوب نباشد یا شاید مردم نخواهند این را قبول کنند.»

فیلم The Apprentice که قرار است در تاریخ 11 اکتبر در سینماهای آمریکا اکران شود، به بررسی روند صعود ترامپ به قدرت قبل از تبدیل شدنش به یک تاجر و سیاستمدار می‌پردازد.

استن افزود: «مهم است که به‌طور احتمالی عناصری تاریک را که در درون همه ما زندگی می‌کنند، بررسی کنیم تا با آشکار کردنشان، بتوانیم یاد بگیریم چگونه با آن‌ها رابطه‌ای بهتر برقرار کنیم، به‌جای سرکوب و فرار از آن‌ها و وانمود کردن به اینکه اصلاً وجود ندارند. فکر می‌کنم اینجا جایی است که ارزش کار است، زیرا باور ندارم هیچ‌کس از نظر اخلاقی در موضع بالاتری قرار دارد.»

استن با شخصیتی که در فیلم ایفا می‌کند، همذات‌پنداری کرده و گفته است: «من آن انگیزه برای صعود، غلبه به هر قیمتی و پیروزی را درک می‌کردم. این را از شروع‌های بسیار کوچک و فروتنانه خودم با رویای آمریکایی درک کردم. ما در این کشور عاشق یک برنده هستیم. این یک حقیقت است که برای من به‌نوعی قابل ارتباط بود.»

ترامپ به شخصیتی بسیار دوقطبی در سیاست تبدیل شده است و استن می‌داند که «مردم درباره او احساسات بسیار شدیدی در دو قطب متفاوت دارند.»

او گفت: «مردم فکر می‌کنند یا او پسر خداست یا تجسم شیطان. فکر می‌کنم ما باید او را به زمین بازگردانیم به این امید که بفهمیم.» استن همچنین امیدوار است که فیلم باعث شود «مردم به انسانیت خودشان دوباره متصل شوند.»

خروج از نسخه موبایل