سینمای جهان

جنیفر انیستون شایعه دوستی با باراک اوباما را تکذیب کرد

جنیفر انیستون در برنامه Jimmy Kimmel Live هرگونه دوستی نزدیک با باراک اوباما را رد کرد.

به گزارش سینما شارپ، جنیفر انیستون شایعات مربوط به دوستی خود با باراک اوباما را تکذیب کرده است.

این بازیگر سریال Friends روز چهارشنبه در برنامه Jimmy Kimmel Live توضیح داد که هیچ رابطه نزدیک و دوستی با رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ندارد. در طول این گفتگو، مجری برنامه، جیمی کیمل، شماره‌ای از مجله In Touch Weekly را به انیستون نشان داد که روی جلد آن عکس‌های انیستون و اوباما در کنار هم چاپ شده بود.

تیتر مجله نوشته بود: “حقیقت درباره جن و باراک”، و زیرتیتر آن بود: “میشل (اوباما) خیانت کرده و انیستون توجه همسرش را به خود جلب کرده است.”

این مجله ادعا کرده بود که آن دو رابطه دوستی نزدیکی برقرار کرده‌اند، اما بازیگر سریال The Morning Show تأکید کرد که این شایعه کاملاً نادرست است.

انیستون با خنده گفت: “از میان تمام تماس‌هایی که از طرف روابط عمومی خود می‌گیری و به خودت می‌گویی ‘خدایا، حالا چی شده؟’ یا ایمیلی که می‌گوید ‘یک داستان ساختگی توسط یک مجله زرد’… و سپس با چنین چیزی مواجه می‌شوی. من واقعاً از این شایعه ناراحت نشدم.”

او سپس تأیید کرد که این ادعا “کاملاً نادرست” است و افزود که تنها یک بار اوباما را ملاقات کرده و بیشتر با همسرش، میشل اوباما، آشناست.

در ادامه، کیمل چند تیتر خنده‌دار دیگر را مطرح کرد تا انیستون آن‌ها را تأیید یا تکذیب کند.

بازیگر فیلم Just Go With It خرید فیلتر آب ضدپیری به قیمت ۴۰۰۰ دلار برای سگ‌هایش و داشتن کمربند مشکی در جوجیتسو را تکذیب کرد.

با این حال، او تأیید کرد که یک بار از ماسک صورت با اسپرم ماهی سالمون استفاده کرده و یک بار در حالی که در سونا لخت بود، یکی از طرفدارانش از او خواسته که امضایش را بدهد.

انیستون همچنین اشاره کرد که یک کیسه زیپ‌دار حاوی خاکسترهای درمانگر فقیدش دارد، که در مراسم خاکسپاری درمانگر به او داده شده بود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا