سوفی ترنر کیت هرینگتون را برای فیلم جدیدش “The Dreadful” پیشنهاد کرد

سوفی ترنر برای فیلم ترسناک جدیدش "The Dreadful" کیت هرینگتون، هم‌بازی سابقش در "بازی تاج و تخت"، را انتخاب کرد.

به گزارش سینما شارپ، سوفی ترنر کیت هرینگتون، هم‌بازی سابقش در سریال بازی تاج و تخت، را برای فیلم ترسناک جدیدش به نام The Dreadful پیشنهاد کرده است.

این بازیگر بریتانیایی که تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برعهده دارد، پیشنهاد داده که هرینگتون در این فیلم گوتیک جدید در کنار او نقش‌آفرینی کند. او در مصاحبه‌ای با The Times گفت: “آن‌ها به دنبال بازیگری برای آن نقش بودند و من گفتم، ‘نمی‌توانید کیت را انتخاب نکنید.’ داستان فیلم در دوره جنگ‌های گل‌های رز اتفاق می‌افتد، پس احتمالاً دوباره با لباس‌های بلند روی صخره‌ها خواهیم بود.”

در این فیلم ترسناک، ترنر نقش آنه را بازی می‌کند که زندگی سخت و تنهایی را در کنار مادرشوهرش مورون در حاشیه جامعه می‌گذراند. هرینگتون نقش مردی از گذشته‌ی او را ایفا می‌کند که به زندگی‌اش بازمی‌گردد و مجموعه‌ای از وقایع را به راه می‌اندازد که نقطه عطفی در زندگی اوست.

این پروژه که قرار است به کارگردانی ناتاشا کرمانی و براساس فیلمنامه خودش ساخته شود، در فوریه اعلام شد و فیلم‌برداری آن به زودی آغاز می‌شود.

ترنر و هرینگتون بین سال‌های 2011 تا 2019 در سریال بازی تاج و تخت نقش خواهر و برادر ناتنی سانسا استارک و جان اسنو را بازی کردند. سوفی 28 ساله در مصاحبه با این رسانه اعتراف کرد که بعد از موفقیت عظیم این سریال، مطابقت دادن پروژه‌های بعدی‌اش با آن موفقیت غیرممکن بود.

او صادقانه گفت: “بازی تاج و تخت آنقدر بزرگ بود که فکر می‌کردم هیچ کاری که بعد از آن انجام دهم به خوبی آن نخواهد بود. برای مدتی کنار رفتم، و حالا احساس می‌کنم دیگر آن فشار روی من نیست که همه بپرسند، ‘او بعد از این چه خواهد کرد؟'”

ترنر که بعد از بازی تاج و تخت در فیلم‌های X-Men: Dark Phoenix و سریال The Staircase نقش‌آفرینی کرده بود، اخیراً بعد از دو سال وقفه با سریال جنایی Joan به تلویزیون بازگشته است.

علاوه بر The Dreadful، او سه پروژه دیگر نیز در دست دارد که از جمله آن‌ها فیلم علمی-تخیلی Cloud One است.

خروج از نسخه موبایل