خرید فیلم “Queer” با بازی دنیل کریگ توسط Mubi برای چندین منطقه

Mubi حقوق پخش فیلم "Queer" به کارگردانی لوکا گوادانینو را در چندین کشور از جمله انگلستان و هند خریداری کرد.

به گزارش سینما شارپ، Mubi حقوق پخش فیلم Queer به کارگردانی لوکا گوادانینو را برای چندین منطقه خریداری کرده است.

این قرارداد که با کمپانی Fremantle بسته شده، شامل حقوق پخش در بریتانیا، ایرلند، کانادا، آمریکای لاتین، آلمان، اتریش، کشورهای بنلوکس، اسپانیا، ترکیه و هند می‌شود. همچنین تمامی حقوق پخش به جز نمایش سینمایی در ایتالیا را نیز در بر می‌گیرد. قرارداد خرید این فیلم توسط شرکت The Veterans با پلتفرم Mubi انجام شده است.

این قرارداد پس از اکران جهانی Queer در رقابت‌های جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز و نمایش آن در آمریکای شمالی در جشنواره فیلم تورنتو صورت گرفته است. در ماه آگوست اعلام شد که A24 حقوق پخش این فیلم در ایالات متحده را خریداری کرده است. این فیلم اقتباسی از رمان ویلیام اس. بوروگز است.

هنوز برنامه‌ریزی دقیقی برای انتشار فیلم توسط Mubi اعلام نشده، اما فیلم قرار است در آمریکا در جشنواره فیلم نیویورک و در انگلستان در جشنواره فیلم BFI لندن به عنوان ارائه ویژه به نمایش درآید.

داستان Queer در سال 1950 روایت می‌شود و شخصیت اصلی آن ویلیام لی (با بازی دنیل کریگ) یک تبعیدی آمریکایی در مکزیکوسیتی است که بیشتر روزهایش را به تنهایی سپری می‌کند و تنها با چند نفر از اعضای جامعه کوچک آمریکایی‌ها در تماس است. اما برخوردی با یوجین آلرتون (با بازی درو استارکی)، یک سرباز سابق که به تازگی به این شهر آمده، به او نشان می‌دهد که ممکن است برای اولین بار بتواند ارتباط نزدیکی با کسی برقرار کند.

Queer بار دیگر کارگردان لوکا گوادانینو را با فیلمنامه‌نویس جاستین کورتسکس پس از همکاری در فیلم Challengers بازگرداند. موسیقی فیلم توسط ترنت رزنر و اتیکوس راس ساخته شده و فیلمبرداری توسط سایومبو موکدیپروم، تدوین توسط مارکو کوستا و طراحی لباس توسط جی.دبلیو. اندرسون انجام شده که همگی در فیلم Challengers نیز حضور داشتند.

فیلم Queer توسط کمپانی‌های Fremantle، Fremantle North America، لورنزو میلی برای The Apartment متعلق به Fremantle و لوکا گوادانینو برای کمپانی Frenesy Film Company تهیه شده است. همچنین فیلم با همکاری Cinecittà و Frame by Frame تولید و توسط Fremantle تأمین مالی شده است.

خروج از نسخه موبایل