سینمای جهان

سرشه رونان: برای حضور در فیلم‌های نارنیا به کارگردانی گرتا گرویگ دعوت نشده‌ام

سرشه رونان تأیید کرد که هنوز برای بازی در اقتباس‌های سینمایی جدید "وقایع‌نگاری نارنیا" به کارگردانی گرتا گرویگ، دعوت نشده است.

به گزارش سینما شارپ، سرشه رونان تأیید کرد که برای بازی در اقتباس‌های سینمایی آینده گرتا گرویگ از مجموعه کتاب‌های وقایع‌نگاری نارنیا دعوت نشده است.

در برنامه Jimmy Kimmel Live که پنجشنبه پخش شد، این بازیگر ایرلندی درباره شایعه‌ای که ادعا می‌کرد او نقش حمایتی در پروژه جدید گرویگ خواهد داشت، توضیح داد.

رونان گفت: “او هنوز از من دعوت نکرده. او در حال نوشتن فیلمنامه است. رابطه ما به گونه‌ای است که من به او می‌گویم، ‘من در این فیلم خواهم بود، فقط برای اینکه بدونی.’ و او مدتی فکر می‌کند و سپس می‌گوید، ‘باشه.’ اما درباره نارنیا تا به حال صحبتی نکرده. فکر می‌کنم الان خیلی درگیر نوشتن آن است.”

رونان در فیلم‌های Lady Bird (2017) و Little Women (2019) به کارگردانی گرویگ نقش‌آفرینی کرد و برای هر دو فیلم نامزد اسکار شد. او نتوانست در سومین پروژه گرویگ، Barbie، حضور یابد زیرا فیلم‌برداری آن با فیلم جدیدش The Outrun تداخل داشت.

او افزود: “من هنوز هم از اینکه نتوانستم در آن حضور داشته باشم، ناراحتم.” رونان همچنین اشاره کرد که قرار بود در نقش “یک باربی عجیب” در کنار کیت مک‌کینون بازی کند.

در حالی که هنوز برای بازی در اقتباس گرویگ از رمان‌های سی. اس. لوئیس دعوت نشده، احتمال زیادی وجود دارد که رونان در نهایت در این فیلم حضور داشته باشد. او قبلاً در مصاحبه‌ای با The Wrap در ژانویه تأیید کرده بود که با گرویگ تماس خواهد گرفت تا در این فیلم نقشی بگیرد.

رمان‌های وقایع‌نگاری نارنیا پیش از این بین سال‌های 2005 تا 2010 به سه فیلم تبدیل شده‌اند: شیر، جادوگر و کمد لباس، شاهزاده کاسپین و سفر کشتی سپیده‌پیما.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا