تیانا تیلور و ساشا کال به فیلم جنایی جدید نتفلیکس با بن افلک و مت دیمون پیوستند

در فیلم RIP، افلک و دیمون برای اولین بار پس از فیلم Air دوباره هم‌بازی می‌شوند. نتفلیکس چند بازیگر نوظهور دیگر را به لیست اضافه کرده است.

به گزارش سینما شارپ، به نظر می‌رسد نتفلیکس چند بازیگر نوظهور دیگر را به لیست بازیگران فیلم جنایی RIP اضافه کرده است. به نقل از Deadline، تیانا تیلور و ساشا کال تازه‌ترین بازیگرانی هستند که به گروه این فیلم اضافه شده‌اند. نتفلیکس در ماه ژوئن حق پخش فیلم RIP را از کمپانی Artist Equity خریداری کرد. این فیلم اولین همکاری بن افلک و مت دیمون پس از فیلم سال گذشته‌شان Air است. اما RIP به اندازه آن فیلم «سینمایی برای پدران» نیست.

فیلم RIP داستان گروهی از پلیس‌های میامی را روایت می‌کند که در یک خانه متروکه میلیون‌ها دلار پول نقد پیدا کرده و تصمیم می‌گیرند آن را برای خود نگه دارند. اما وقتی نیروهای خارجی از مقدار پولی که دزدیده‌اند مطلع می‌شوند، اعتماد میان آنها فرو می‌پاشد و هر ائتلافی زیر سوال می‌رود. جو کارناهان، نویسنده و کارگردان فیلم Copshop، نویسندگی و کارگردانی این تریلر را نیز بر عهده دارد. مایکل جو و کوین هالوران تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند و انتظار می‌رود فیلم RIP سال آینده از نتفلیکس پخش شود.

این فیلم جنایی با حضور افلک و دیمون فرصتی عالی برای بازیگران نوظهور تیلور و کال است. هر دو بازیگر سال گذشته نقش‌آفرینی برجسته‌ای داشتند؛ تیلور در فیلم A Thousand And One و کال در فیلم The Flash. از دیگر آثار اخیر تیلور می‌توان به The Book Of Clarence و نسخه بازسازی‌شده White Men Can’t Jump از Hulu اشاره کرد. او همچنین در فیلم بعدی پل توماس اندرسون با لئوناردو دی‌کاپریو بازی خواهد کرد. از سوی دیگر، کال امسال در دو فیلم پر سر و صدای جشنواره‌ها حضور داشت: In The Summers که در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد و On Swift Horses که ماه گذشته اولین نمایش جهانی خود را در TIFF تجربه کرد.

همچنین شرکت Artist Equity به رهبری افلک و دیمون با پروژه‌های بیشتری به کار خود ادامه می‌دهد. علاوه بر RIP، دیگر پروژه‌های آینده این شرکت شامل The Accountant 2، Animals و Unstoppable هستند. آخرین فیلم منتشرشده این شرکت The Instigators بود که با بازی مت دیمون و کیسی افلک، برادر کوچک‌تر بن افلک، در آگوست از Apple TV+ پخش شد.

چه کسی ممکن است به جمع بازیگران RIP قبل از شروع فیلم‌برداری توسط کارناهان بپیوندد؟ حدس زدن سخت است، اما کارناهان باید دو فیلم دیگر به نام‌های Shadow Force و Not Without Hope را پیش از شروع کار روی این پروژه به پایان برساند.

خروج از نسخه موبایل