فران درشر نقش مادر تیموتی شالامی را در فیلم «Marty Supreme» بازی می‌کند

فران درشر، ستاره سریال «پرستار بچه» به همراه گوئینت پالترو و تایلر د کریتور در فیلم جدید جاش سفدی ایفای نقش می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، فران درشر، ستاره سریال معروف «پرستار بچه» و رئیس اتحادیه بازیگران SAG-AFTRA، به جمع بازیگران فیلم جدید جاش سفدی با نام «Marty Supreme» پیوسته است. او در این فیلم نقش مادر شخصیت تیموتی شالامی را بازی خواهد کرد.

در کنار درشر و شالامه، گوئینت پالترو (که اولین حضور سینمایی خود از سال 2019 و فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» را تجربه می‌کند) و تایلر د کریتور (در اولین نقش سینمایی خود) نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت. اودسا آزیون، شعبده‌باز معروف پن جیلت (از گروه پن و تلر)، کوین اولری (سرمایه‌گذار و شخصیت شناخته شده برنامه «Shark Tank» با لقب آقای شگفت‌انگیز)، و فیلمساز مشهور ابل فرارا نیز در این فیلم حضور دارند.

این فیلم که توسط شرکت A24 ساخته می‌شود، داستان تیموتی شالامی را به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای پینگ پنگ جوان روایت می‌کند. جزئیات بیشتر از داستان هنوز منتشر نشده، اما این استودیو این فیلم را به‌عنوان «یک اثر تخیلی که در دنیای فرهنگ پینگ پنگ دهه 1950 اتفاق می‌افتد» توصیف کرده است. خبر تولید این پروژه در ماه جولای توسط Variety منتشر شد و فیلم هم‌اکنون در حال تولید است.

فران درشر بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در سریال «پرستار بچه» شناخته می‌شود که از سال 1993 تا 1999 از شبکه CBS پخش شد و برای او دو نامزدی جایزه امی و دو نامزدی گلدن گلوب به همراه داشت. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «زیبایی‌شناس و هیولا»، «UHF»، «این اسپاینال تپ است» و مجموعه انیمیشنی «هتل ترانسیلوانیا» اشاره کرد.

درشر در سال 2021 به‌عنوان رئیس اتحادیه بازیگران SAG-AFTRA انتخاب شد و در سال 2023 این اتحادیه را در جریان اعتصابی پنج ماهه رهبری کرد که صنعت سرگرمی را مختل کرد. این اعتصاب به دستاوردهایی مانند افزایش حداقل دستمزد، حق‌های جدید برای پخش آنلاین و حفاظت در برابر هوش مصنوعی برای بازیگران منجر شد.

«Marty Supreme» اولین نقش درشر پس از پایان اعتصاب است، هرچند انتظار می‌رود که او در دنباله فیلم «اسپاینال تپ» نیز حضور داشته باشد.

تصاویر تیموتی شالامی در صحنه فیلمبرداری «Marty Supreme» که او را با لباس‌های دهه 1950، عینک گرد و یک پیراهن سفید بزرگ در زیر یک جلیقه آبی نشان می‌دهد، هفته گذشته به بیرون درز کرد و انتظار برای این فیلم را افزایش داده است.

«Marty Supreme» اولین فیلم انفرادی جاش سفدی از سال 2008 است. او و رونالد برونشتاین فیلم‌نامه اصلی را نوشته‌اند و به همراه الی بوش، آنتونی کاتاگاس، تیموتی شالامی و A24 تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

جاش سفدی بیشتر به خاطر فیلم‌های «الماس‌های تراش‌نخورده» و «اوقات خوب» که آن‌ها را با برادرش بنی سفدی کارگردانی کرده، شناخته می‌شود. پس از جدایی خلاقانه این دو برادر، جاش سفدی ویژه‌برنامه کمدی جدید آدام سندلر برای نتفلیکس با نام «دوستت دارم» را کارگردانی کرده و همچنین روی یک فیلم جداگانه درباره دنیای یادگاری‌های ورزشی و بیسبال با همکاری سندلر کار می‌کند.

خروج از نسخه موبایل