کتی اوبرایان به گلن پاول در بازسازی فیلم “مرد دونده” می‌پیوندد

فیلم جدید "مرد دونده" به کارگردانی ادگار رایت، با بازی کتی اوبرایان و گلن پاول در سال 2025 اکران خواهد شد.

به گزارش سینما شارپ، کتی اوبرایان، بازیگر فیلم‌های Love Lies Bleeding و Mission: Impossible 8 به گلن پاول در بازسازی فیلم The Running Man که توسط کمپانی پارامونت ساخته می‌شود، پیوسته است. این فیلم توسط ادگار رایت کارگردانی می‌شود.

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته استفن کینگ ساخته شده است. استفن کینگ این کتاب را در ابتدا تحت نام مستعار ریچارد باکمن منتشر کرد.

ادگار رایت فیلمنامه این فیلم را به همراه مایکل باکال نوشته است. تهیه‌کنندگان این پروژه شامل سیمون کینبرگ، نیرا پارک و ادگار رایت هستند.

طبق اطلاعاتی که امروز به دست آمد، فیلم The Running Man در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۲۵، همزمان با اکران بخش دوم فیلم Wicked از یونیورسال، در سینماها به نمایش درخواهد آمد. سال جاری، پارامونت فیلم Gladiator II را در همان تاریخ اکران کرده که با بخش اول Wicked از یونیورسال رقابت می‌کند.

نسخه اصلی The Running Man در سال ۱۹۸۷ توسط پل مایکل گلیزر کارگردانی شد و آرنولد شوارتزنگر در نقش اصلی به همراه یافِت کُتو، ماریا کنچیتا آلونسو و ریچارد داوسون، مجری مسابقه تلویزیونی Family Feud که در نقش یک مجری شیطانی بازی می‌کرد، در این فیلم حضور داشتند. داستان این فیلم درباره یک پلیس است که به اشتباه محکوم شده و فرصتی برای آزادی پیدا می‌کند. او باید در یک برنامه تلویزیونی که در آن محکومین با قاتلان مبارزه می‌کنند، شرکت کند تا برای آزادی خود بجنگد. این فیلم در گیشه داخلی آمریکا ۳۸ میلیون دلار فروش داشت (بدون محاسبه تورم).

خروج از نسخه موبایل