بازگشت آن هاتاوی برای “دفتر خاطرات شاهزاده 3”: “معجزه‌ها رخ می‌دهند”

آن هاتاوی با تایید رسمی، در سومین قسمت "دفتر خاطرات شاهزاده" نقش‌آفرینی خواهد کرد. کارگردانی این فیلم به عهده ادل لیم است.

به گزارش سینما شارپ، آن هاتاوی برای بازی در فیلم دفتر خاطرات شاهزاده 3 بازمی‌گردد.
این بازیگر در اینستاگرام خود چند ساعت پس از گزارش اختصاصی Deadline که اعلام کرده بود کارگردان ادل لیم به تیم این پروژه پیوسته است، این خبر را تایید کرد.

در ویدئویی که هاتاوی منتشر کرد، او تا سه شمرد و بخش‌هایی از نقش قدیمی خود به عنوان “میا ترموپولیس” و جولیا اندروز در نقش “ملکه کلاریس رنالدی” را نشان داد که هر دو می‌گفتند: “خفه شو!”

ادل لیم که نویسندگی انیمیشن Raya and the Last Dragon (2021) از دیزنی را بر عهده داشت و در سال 2023 با کمدی +R Joy Ride به کارگردانی روی آورد، هدایت این فیلم را بر عهده دارد. او همچنین به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در پروژه‌هایی مانند One Tree Hill و Lethal Weapon فعالیت داشته و کارگردانی Crazy Rich Asians به کارگردانی جان چو را نیز در کارنامه دارد.

هاتاوی اخیراً در فیلم The Idea of You (2024) به همراه نیکلاس گالیتزین در نقش سلین مارچاند بازی کرد. این کمدی رمانتیک بر اساس کتابی از روبین لی ساخته شده است. پیش از آن نیز، هاتاوی در Mother’s Instinct (2024)، She Came to Me (2023) و Eileen (2023) ظاهر شد.

آن هاتاوی قرار است در ادامه فیلم شیطان پرادا می‌پوشد نیز نقش‌آفرینی کند. نسخه جدید این فیلم به نویسندگی الاین بروش مک‌کنا تایید شده و قرار است ساخته شود.

تهیه‌کنندگی دفتر خاطرات شاهزاده 3 بر عهده دبرا مارتین چیس خواهد بود و نایا کوکوکوف و ملیسا استک نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند. فیلمنامه این قسمت توسط فلورا گریسون نوشته می‌شود.

نخستین فیلم دفتر خاطرات شاهزاده در سال 2001 منتشر شد و نقش میا ترموپولیس به عنوان یک نوجوان که می‌فهمد یک شاهزاده است، شروع موفقیت‌آمیز کار هاتاوی در هالیوود بود. دفتر خاطرات شاهزاده 2: نامزدی سلطنتی در سال 2004 منتشر شد، درست پس از اینکه هاتاوی در فیلم الا افسون شده نقش‌آفرینی کرد.

هنوز هیچ خبری از بازگشت سایر بازیگران اصلی به این قسمت جدید تایید نشده است. جولیا اندروز قبلاً گفته بود که مطمئن نیست چگونه در این قسمت جای خواهد گرفت. اولین و دومین قسمت این فیلم توسط گری مارشال کارگردانی شدند و فیلمنامه اولین فیلم توسط مگ کابوت و جینا وندکوس نوشته شده بود و شوندا رایمز در دومین فیلم به تیم نویسندگی پیوست.

خروج از نسخه موبایل